Pazartesi, Ekim 08, 2007

Ayıptır Annatması..




Siz, benim daha önceki z.çmalı hikâyelerimi biliyo musunuz, bilmiyorum.

Geçenlerde, bi sabah, İkea'da kahvaltı ettikten ve kahvemi içtikten soora, sen karnım, bi bur, bi bur.. Bi dur ya.. Yok arkadaş.. Gittim tuvaaalete.. Elimde de bi adet İzmir-Life dergisi.

Tabi, tuvaaalette dergi koycak raf yapmamışlar.. Yuh dedim.. (içimden.)
Bakındım falan.. Aaa. Yukarıda bir askı var, şööle yukarıya doğru kavisli.. Tekli ama.. Hani tek bişey asabilirsin oraya.. Ööle ya.. Neden ikili, üçlü portmento gibi askı yapsınlar, kaç kişi gircez ki.. ?
Neyse abicim. Kıvırdım hafiften İzmir layfı.. Dengeledim tekli askının üstünde.. Durdu yukarda.
Bir güzel tuvalet kağıtlarıyla döşeme yaptım oturağa.. Şööle iki üç kat.. Nası ossa kağat bedava..
İndirdim pantolu.. ooOOhh. Hafif bi müzikte geliyo tepedeki aparlô'dan.. Bi de kız konuşuyo arada yumuşak yumuşak.. "İşte ecibici kartınıza bin taksit.." filan..
Derken, tam muamelenin ortalarında, o güzelim kızın sesi gitti yerine panik atak geçiren başka bi kızın sesi şööle dedi..: "Tüm personelin dikkatine.. Şu anda mağazamızda kod 99 uygulanmaktadır.. Güvenlik birimleri. Kod 99."


Astiiir.. Daha yarısı duruyo.. Kod 99 ne ki lan?
İstermisin bi terör eylemine mıçarken yakalaniim..

Die Hard-Zıç.. Hani Bruce emmi hep içerde bi b.k yaparken, teröristler o binaya gelir ya, ahanda valla bak.. Aynı duygular..

Şindi tabe, hemen bitirip yırtmak lâzım olay mahâllinden.. Bilmiom ki, no'oluyo dışarda..
Derken aynı anons bi daa. Hem daa ataklı ve daa panikli. Arrah Arraahh..
Abicim, ben yarım marım toplaniim ve ikileyim dedim.
Tam toparlandım, o sırada İzmir Layf dengesini kaybedip çaat diye yapıştı mı yere.. Ama ööle bi düştü ki, bööle tam tuvaaalet fırçasının yanına, kapak üste gelmek üzere, sanki biri onu oraya okunması için koymuş gibi.. Bayaa bi helâ ambiyansı yane.

Fotorafını çekçek vakıt yok, vakıt.
Vakıt, Nakıt o sıra..
Belki helânın kapısında bildiğimiz gerillâyla boğuşçam, ne biliim.. Bloğa resim çekçem diye harbiden b.k yoluna gitmekte var..

Bi hışım çıktım tuvaaaletten, aa bi baktım, ahâli yemeğini yiyyo.. Sâkin durum.. Ben yine de uyuzum ya ortamdan.. Belkim teröristler erkeşe "Normal davranın." diye emir neyin vermiştir, ne biliim.
Tam o sırada sakin bi bayan sesi " Kod 99 durumu sona ermiştir. " dedi..
OOoohh.. Döniim mi lan geriye.. Yok yok.. Eve kadar idâre ederim. Hattâ belki bi dahaki İkea'ya kadar bile tutulabilinir bi pozisyon var artık.

Biraz yürüdüm.. Asansörün orada benden uzun bi kadın duruyo.. Güvenlikçi apla.

"Afedersiyiz, Kot doskandokus nedir?"
"Çocuk kaybolma alarmı, Sir."

O sırada az bi şey kaçırmış olabilirim..

15 yorum:

legrottaglie dedi ki...

aha hah bilmez miyiz abi. bağında üzüm mü var :))

ama senin bu hikayelerin de tam dizilik ha. bruce abi'de de koptum ayrıca. sahi hep öyle oluyordu di mi ya tuvalette ya tuvalette.

hepomutsuzçocuk dedi ki...

:)))Abi senin o eski öyküyü iyi hatırlıyorum,güleceksin şimdi ama hani başta bir gönderme var ya o eski öyküye..o linkteki kısaltmayı ilk okuyuşumda "zeytinyağlı açma" diye algıladım iyi mi ya:)
Neyse,bu ilk zeytinyağlı açma hikayesinden de hoştu.Sabah sabah güldürdün beni ya..Sen de gülesin..

Abi dedi ki...

evet legro.. ilkinde bi binanın tuvaletinde.. ikinci de havaalanının tuvaletinde..(miy di?):) üçüncüde eminönü'nde umumi tuvalette..

bu zeytinyağlı açma hikayesini ben mi yazdım da unuttum, yoksa sen mi karıştırıyorsun, hep?:)

gülçin dedi ki...

hay allah :) hem komik hem trajik. herkesin başına her yer de gelebilir.

bi de ne demişler: azimle z.çan beton deler. bu lafı da biz arkadaşlar arasında azim beton ilişkisi olarak kullanırız :)

Espresso dedi ki...

:)))))ne güzel yazıyorsun, elinde gözün mü var..:)))

Espresso dedi ki...

Aby bu arada, nostaljik Vitamin'in en öööğürtücü parçasını nasıl da bulmuşsun, helal olsun wallaa:))

Abi dedi ki...

Espy..

1- ::))
2- Vitaminin iki şarkısı var burada.
İlki "yakışır mı?".. "Öküzmüyüm" dediği yerden hemen sonra geyirti ve osur.kla geçiş oleyo.."maganda" başlıyo.. ::)))

Espresso dedi ki...

pardon.. iki ööööğğürtücü:))))))))

Adsız dedi ki...

Vallahi billahi gözlerim yaşardı gülmekten. Kendime şaştım. Okuduğu komik şeylere bile sadece gülümseyebilen ben bayağı bayağı güldüm bu z.hikayeye :))
Halbuki tam mesaide kalbim sıkışmış acaba acile gitsemmi kalbim bi fena atıyor ? atmıyormu ?
diye kendimi dinlerken. Bu hikaye masaj oldu kalbime :)
Hadi allahta seni güldürsün emi :)

Abi dedi ki...

Alooo. Kod İsimsiz?? Bari bi Sputnik filan yaa..:))

Nilemec dedi ki...

İsimsiz misimsiz ama İzmir'in yerlisi :)) Şu dakikadaki ikameti inciraltı birazdanda hatayda :))
Yaa dünya küçük abicim.
Yani senin şu totonu tutamayışına bayıldım. Deminden beri gözümün önünde kıvranan-ıkınan-sıktıran bir adam :)) Yeminlen gülüp duruyorum. Valla demin ölüyodum şimdi gülüyorum :))

Abi dedi ki...

İnciraltı'da Mesai- Hatay'da İkamet ve "Dünya küçük" derken bi sms var mı bunda.. Tanışıyos mu Nilemec.?:)

Nilemec dedi ki...

Yok yok hiç bir mesaj yok merak etme. İzmir'de yaşadığını okuyunca yazmak istedim sadece. Valla billa tanışmıyoruz. Yeni insan nerde tanıcaski ? Evde işe, işten eve. Koca-çocukLAR-ev-iş dörtgeninde maymuna dönmüşken hemide !!!
Nazarmı değdirdin ne buralarda sürünüyorum hala. Geçemedim hatay istikametine ?

gamze dedi ki...

şaka mı tüm bunlaaaar:))))

bi film çekmek istiyorum aksiyon-komedi tadında başrol senin abi...hatta senaryoyu filan da yaz:))))koptum burada:P

Abi dedi ki...

Gamze..
aksiyon komedi filminde başrole çok sevindim.. ama billa kalkarım altından..:)

Hoşgeldin Nilemec..
herzaman bekleriz..:)