Pazar, Ekim 07, 2007

Google meyvelerini verdi

Kardeşim google'da gördüm. Birgen Air bilem varmış. Çakılma hadisesi bilem var.

İkigen içün şirr yazmış biri. Oldum olası şirrden hazetmediğimden 974 hitin sebeplerini sorgulayaraktan paste ediyom:

İKİGEN SONSUZLUĞU (974 Hit)

Ben her fırtınaya bir kanat verdim
Yollara düşemediğim bundandır şimdi
Nicedir silindi defterimden
Özgürlük diye bir sözcük, üç heceli

Her duyguda bir ikigen sonsuzluðu
Ne yapsam birbiriyle hiç kesişmeyen
Kendimi savurduğum sularda
Anaforlanarak geri dönüyor birden

Yalnızlık diye bir sözcük, üç heceli
Sen kaleminle bir daha geç üstünden

Ahmet Erhan

(Not: Site deniz feneri reklamları eşliğinde yayın yapıyor. Hafif kıllandım şirr(şiir) perisinden. Bi de anafor kelimesini cümle içinde kullanırsanız sevinirim. Zikişgen de 3 heceli Sayın Erhan :) )Ayar kaçmadı umarım ahali. Pardon yani. Bana kriz geldi...

Herneyse,

Kalın salıncakta. Alsancak'ta.

1 yorum:

hep dedi ki...

Valla hayatının hatasını yaptın sevgili Turky,şirr sevenleri karşına aldın bu yazıyla.Ben tarihin birinde kötü şairlere ithafen bir yazı yazmıştım,hala takip ediliyorum o yüzden,eğer bi daha şirrle ilgili bişey yazarsam beni sanal alemden silmek için pusuda bekleyen (çok kızgın şair adayı)okurlarım var:))
Sen de kendine mukayyet ol gari:)))

eskiden Yalova'nın orta yerinde altıgen adlı bi kafeterya vardı,biz orda eski sevgilimle çok oturmuştuk..bak şimdi gen gen diye diye nerelere götürdün,biz okurlarına ne anaforlar yaşattın:))