Cuma, Ağustos 09, 2013

Ey ruh...

Ey Newton,
sana sesleniyorum.
Oturmuşun diye elma ağacının altına...
Sen mi buldun yerçekimini?
Havaya girme.
Biz yerçekimini de senden iyi biliriz.
Tesadüfen ben otursaydım bir armut ağacının altında...
Ne olacaktı o zaman?

Bak Isaac.
İki dakka delikanlı ol.
Aldırırım evinden.
Kimbilir ne içtin.
Kalırsın İmirzalıoğlu'nla sorguda.

Ey Kenan,
sana da sesleniyorum.
Ne içtin?
Biz içmesini de senden iyi biliriz.

Kenan demişken...
Ey Marmaris ressamı...
sana da sesleniyorum.
Bana içine edilmiş bir memleket resmi çizebilir misin?
Yok, vazgeçtim. Çizme.
Çünkü içine etmeyi de biz biliriz.


Ey Edison,
sana da sesleniyorum.
Ampulü de biz biliriz.


Ey Mongolfier kardeşler,
size de sesleniyorum...
balonu da, patlatmayı da, uçmayı da sizden iyi biliriz...

-duymuyolar mı bunlar bizi harbiden? eğer havaya konuşuyorsak e-mail atın, haberleri olsun. yine de cevaplamazlarsa verin gazı...

eee... balonlarına yani.

1 yorum:

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

"Vardar Ovası" diyorum Abicim...