Salı, Temmuz 07, 2009

Navigaytion...

Bir kaç gün önce Senatör'den gelen bir e-mail ve fotoğrafları sizinle paylaşıyorum.


Antwerp neşeli bir şehir, her haftasonu bir aktivite veya bir eğlence mutlaka var. Genelde de bu aktiviteler bizim evin tam karşısındaki nehirle yolun arasındaki eski Antwerp limanının orada yapılıyor.

Cuma bir hareket başladı aniden eski limanda. Dedim ki gene bir şeyler var bu haftasonu. Akşam Su döndüğünde sordum ona, nedir bu diye. Çünkü tam karşımıza bir metal kule inşa edildi şöyle 6 metre boyunda falan, üstüne de bir bayrak, bayraktaki yazıda "Navigation". Ben denizcilik etkinliği falan diye tahmin ederken Su dedi ki; "dikkatli oku." Bir daha baktım, yazan şuydu; naviGAYtion... GAY bayramı :).


Anlayacağın Cuma gününden başlayarak tüm haftasonu bolca miktarda değişik tercihli vatandaşları görmek mümkün oldu. Ama tabi bu arada bizim karşımızda bir curcuna ve gürültü ki, anlatamam.


Bizde Cumartesi saat 10 gibi attık kendimizi şehrin sokaklarına, biraz alışveriş biraz indirime girmiş dükkanlardaki satılan malları inceleme şeklinde turumuza devam ederken saatin 15.30 olduğunu görüp eve doğru yollanmaya karar verdik. Aslında ben eve girmeden bir yerlerde oturup birşeyler içelim diye aklımdan geçiriyordum.. Söylee buzz gibi bir bira falan. Eve doğru yaklaştığımızda geçmemiz gereken bir meydan var, iki sokak sonra da eve ulaşıyoruz.

AAA... O da ne, meydan ağzına kadar çadır dolu.. Eh dedik, girelim bakalım ne varmış burada...

Abi, körün istediği bir göz, Allah verdi iki göz... Bira festivali imiş.:))) Neyse çıkışımız 17.30'u geçti. Bendeniz de değişik biralarin yeterince tadına baktım.

Su ile birlikte ayakta, ellerimizde poşetler, biralarımızı yudumlarken sen geldin aklımıza... Seninle ilgili biraz gırgır yaptık ayak üstü, dedik ki bunu Abi'ye de anlatmalıyız. Bir iki resimde çektik...

Aklımızdasınız hep ...

Öpüyoruz. Hepinize sevgiler...

Hiç yorum yok: