Cuma, Mayıs 15, 2009

Vampirlerde bozuldu.

Zaman geçtikçe herkes ve herşey gibi Vampirler de gelişiyor.
Ben çocukken, bir tek Kont Drakula vardı. Jonathan Harker diye bir adamla didişirdi hesapta. Veletken okuduğum dergiler arasında Korku Magazin de olduğundan ve çizim işlerine meraklı olduğumdan, ara ara Drakula resimleri de çiziktiriyordum.
Mesela, o günden bu güne ne kalmış aklımda diye bir deneme yaptım az önce, aşağıdaki gibi bir şey çıktı.


Teknoloji ile birlikte Vampirlerde değişti arkadaş.
Eskiden, gün ışığına çıkamayan, geceleri dolaşabilen, gün boyu karanlık dehlizlerdeki tabutlarında saklanan bu arkadaşlar, şimdilerde, gündüz vakti bir kafede kendisine kurban arayabiliyor.
Bunlar eskiden, haçtan, kutsanmış sudan, sarmısaktan korkup kaçarlardı...
Şimdi bir öğle vakti, bir mantıcıda, bayağı sarmısaklı yoğurtlu mantı yerken görebiliyorsunuz. Veya farkında olmadan bir vampirle yanyana kumpir yerken, korunmak için sarmısağı gösterdiğinde, "Ben hesabı ödedim. Az evvel fırçaladım dişlerimi. Karanfil var ağzımda. Sağol." diyebilecek bir şekle dönüştüler.
Haç tutuyon, "Hade len" diyo.

Bunları bu hale getiren filmler ve diziler, Vampirliğin gizemine gölge düşürdüler.

Ama diğer taraftan, "insan içten içe özenmiyor" diyemeyeceğim.

İstediğin gibi gez, uç, kan iç, seviş ve Ölümsüz ol.
Gezios, Uçuyos, İçiyos... Ölmüüüyooss...



Mesela gıcık mısın birine, tam senin hakkında atıp tutarken, bitiver sırtının dibinde, göster uzun dişlerini. İster su atsın, ister sarmısak. Herifin işini bitirip bakkaldan bir de yoğurt kaptın mı, elindeki malzemeyle sağlam bir cacık yaparsın, misal.

Ben Vampir olmak istiyorum.

Lan istermisin "Interview with the Vampire" da benzer bir şeyi Brad Pitt söyledi diye Tom Cruise'un gerçekleştirdiği eylem, bu akşam bana da uygulansın.

Şakaydı sayın
Drakula. Billahi şaka sayın Lestat.

10 yorum:

beenmaya dedi ki...

beni kan tutar almayayım alana da mani olmayayım :))))

GULTEINEN ENKELINI dedi ki...

Abi sagol not aldim... en azindan birkac adres he de mi?

GULTEINEN ENKELINI dedi ki...

Bu arada resim de resim hane... klube hos geldin :-)

Vladimir dedi ki...

O "korku" dergisinde bir de Vampirella var dı ki. Ah ki ne ah.. Değme vampirin ocağına incir dikmiş ölümlülere ölümlerden ölüm beğendirtmişti. Ruhun şadolsun Vampirella, her nerede yaşıyor ve öldürüyorsan....

vampirella;

http://www.diarygu.com/wallpaper/pictures/vampirella.diarygu.com.jpg

Arzu Pınar dedi ki...

şimdi artık twilight vampirleri var. kimbilir kaçıncıya okula gidiyorlar, açık renk suratlarından kimse şüphelenmiyor.hız desen onlarda, güç desen onlarda. güzel kızı da kapıyorlar. insan ya da vampir daha ne ister...

Brajeshwari dedi ki...

tatlı bir vampir olurdunuz.Renk gelirdi Vampri dünyasına...

vampir abi.. Komik durdu :)

içimden geldiği gibi ~~~ dedi ki...

:=))

cinar dedi ki...

daha bu haftasonu yaptığın otobüs yolculuğunda videoya koydukları filmdi Interview with the vampire. hoş bir tesadüf oldu :) Biz de Keanu Reeves'li Dracula'yı seviyoruz. Son zamanlarda vampirli, kurtadamlı filmler de çok revaçta. Twillight, Underground gibi. Underground da Kate Beckinsale olmadan çekilmiyor gerçi.

Tabiat Ana dedi ki...

abicim,
dilek kapısı bu hiç belli olmaz valla açıksa bitti demektir :)

La Santa Roja dedi ki...

Ben de istiyorum!!