Perşembe, Şubat 26, 2009

bir kaç bir şey...

*
Arzu Pınar yazmış "Benjamin Button'a tuhaf soru" nun yorumlarına...
Ah be güzel abim be, Kadın Blogları arasında gösterilmiş ayol. 650 postun içinde bir kaç pasta resmi ve kalamar tarifi var diye midir, nedendir bilmem ama öyle layık bulmuşlar.
*
Dün akşam Slumdog Millionaire'i izledim ve değişik bir film olmasının dışında hiç bir şeyini beğenmedim. Filmden sonra "döneyim bir şeyler yazayım" diye düşünürken, Gülçin'in bu konudaki yazısını, o yazıya bırakılan yorumlarda 7.Oda'nın deposunu, sonra Zülfü Livaneli'yi okudum. Diğer arkadaşların yorumlarına da baktım.
Vazgeçtim.
Son on gün içinde yine bir on-onbeş film izlemişimdir. Çok iyileri vardı aralarında... Bence tabi. Örnekse; The Savages ya da The World's Fastest Indian... Öneririm.
Bu akşamın filmi, şu anda nereye yazdığını bulamadığım ama eğer yanlış hatırlamıyorsam Çınar'ın tavsiyesi; Into the Wild...
*
Yine bir uçağımız düştü.
Gövdede ortasından bölünmüş bir Turkish yazısının, ülkemize ve ulusal havayolumuza iyi bir getirisi olmayacağı kesin.
Nedenler ise duyabildiğim kadarı ile henüz netleşmiş değil.
Diğer yandan, kaza ve nedenleri ile ilgili olmayan ama dün cnbc-e'de Murat Birsel'in kaza sonrasında söylediği bir şeyi duymayanlar için yazıyorum...
Uçak A-9 otobanının hemen yanına düşüyor. Düşme ânı ve sonrasında, o tarafa gelen ambulanslar ve ambulans helikopterlere rağmen, otobanda kimsenin durmaması, olayı izlememesi üzerine konuşulurken Murat Birsel, "Bu olay bizde olsaydı, yol ortasında durup inşaat izleyen bir millet olarak, otobanın o bölümünde, büyük bir insan ve araba yığını olur, on-onbeş dakika içinde de kenarda köfteciler, tavuk-pilavcılar ve meşrubat satıcıları türerdi..."
Kesinlikle katılıyorum.
Adamlar soğuk kanlı...
Beri yandan, bizim tez canlılığımızında sanki başka iyi bir tarafı mı var acaba?
Dün gece ben yatarken Hollanda ilgili makamları, ölü yaralı isimlerini açıklamayı bırakın, cockpitte bulunan 3 cesedi henüz dışarı almamışlardı. (Bizde olsa ikindiye yetiştirirdik valla.)
Olayın üzerinden neredeyse 12 saat geçmiş... Girilmesi tehlikeli olan bir enkaz değilse, ki değil, neden?
Ya herifler çok uyuşuk...
Ya da...
Ya da...
Hollandalıların bile inanamayacağı ve/veya gördüklerinde nedenini kavrayamadıkları, çözebilmek ve açıklama yapabilmek için zaman gerektiren bir görüntü var.
Bekleyeceğiz.
*
Yerel seçimler öncesinde, bir belediye, Türkiye'nin çoğu ilinden daha fazla nüfusa ve oya sahip bir ilçenin sularını hiç bir haber vermeden "lâââk" diye keserek, web mekânında konu ile ilgili hiç bir açıklama gereği görmüyorsa ve bu kesinti hazırlıksız yakalanmış Karşıyaka'lıları 24 saattir üzüyorsa,
ya bunun bedelini ödemeye hazır, ya da harbiden idiot.

11 yorum:

cinar dedi ki...

yaaaaaaa projektörümüzün lambası mı ne yanmış. film falan seyredemiyoruz bir süredir :( imrendim kısacacı :) In To The Wild'ı ben tavsiye etmiştim evet, umarım beğenirsin. The Savages ismi çok tanıdık geldi, emin değilim seyredip seyretmediğime ama öneriler için teşekkürler sevgili Abi.

tutsak dedi ki...

Açılan telefonlara ''Anlamıyormusunuz ana boru patladı üç gün su gelmeyecek '' diye kafa tutarak cevap veren yetkiliye ne demeli.Bilmiyorum. Artık 3 gün boyunca Winton Churchil'le (W.C.) görüşmemeniz Elinizi yüzünüzü kolonyalı mendillerle temizlemeniz, bulaşık olmaması için bol miktarda plastik tabak çatal alıp kullandıktan sonra atmanızı öneriyorum.:))
Sevgiler

Basak dedi ki...

Abi into the wild'ı seyredeceğin için heyecanlanıyorum. Bakalım sana neler hissettirecek? Düşüncelerini paylaşırsan sevinirim.

Asortik Krep dedi ki...

Beylikdüzü (İstanbul) Belediyesindeki bir yarım akıllı bana asfalt parası diye alınan bir çeşit yolları yapan belediyenin kestiği vergi için "canımızı sıkmayın bir daha asfaltlarız" demişti..
Orda yaşamadığımdan ve meşhur olmak istemediğimden olayın üstüne gitmemiştim ama o yörelerden okuyan varsa neye ve kimlere oy verdiklerini iyi düşünsünler derim.
Yabancıların meşhur bir sözü var "Burası Türkiye" :)
Her an her şey değişebilir ve mantıksız bir sürü olay yaşanabilir' in kısacası..

haccecan dedi ki...

anlatımına bayıldım abi yaaa
süperdi...

7.oda dedi ki...

bu blogun yazarları arasında kadın var ya, muhtemelen kadın bloglarıne bu yüzden alınmıştır :)

Kremali'nin annesi dedi ki...

Agbi, bence kalamar tarifleri masum. Sizi o eski profil resminiz yakmistir kanimca; hani su cicekli gomlek ve bandanayla poz verdiginiz var ya:))

Kizmadiniz dii mi agbi? Alooo...

Abi dedi ki...

Kremali'nin annesi, kızarmıyım şakaya ben ya?
da..
bu komple şaka di mi? yani benim bandanalı resmim oldu mu hiç burada harbiden? bunuyom mu, ne?

Kremali'nin annesi dedi ki...

Agbi,

Biraz once, eski yazilariniza (e.g. Summer 2008), biraktigim yorumlara gidip baktim. Ve o zamanlar, yorumlara cevap verirken, beyaz bir avlu penceresinin ardina yari yariya gizlenmis, kirmizi bandana ve siyah gozluklu bir agbi figuru kullanmakta oldugunuzu bir kez daha musahade ettim. Iste o yuzden, latife ettiydim:) Hatta itiraf ediyorum, ben o profil resminizi daha cok sevdiydim:))

Abi dedi ki...

Kremali'nin annesi.:))) Fes o be.. Fes... :))) ben de dedim "ne bandanası.":)))

Kremali'nin annesi dedi ki...

Ah be guzel agbim be:))

Resmi % 250'ye zoomlayinca hakikat ortaya cikti. Ama %100 iken valla da billa da bandana gibi duruyordu. Isin komigi, ben sizi bunca zamandir kirmizi bandanali agbim olarak sevmis ve saymistim. Napcez simdi:))