Pazar, Ocak 25, 2009

Çok iyi bir film...

Mutlaka izleyin.

The Curious Case of Benjamin Button

7 yorum:

egemavisi dedi ki...

Bu kadar rastlantı olur yani! Taze indirdim, hava kararsın izlerim diye kenara bırakıp bloglara göz atayım dedim ve bu postu gördüm. Akşama kadar nasıl dayancam ben şimdi?

ABİ dedi ki...

erken başla..:)) 3 saate yakın sürüyor..

Tabiat Ana dedi ki...

bir hafta kadar önce izledim beğendim gerçektende hatta yorum yazacaktım kuzu hastalanınca kaldı.Makyaja bayıldım en çok ...hakikaten güzel film.

Sem dedi ki...

İki kere izledim (ikincisi arkadaşlara eşlik etmek içindi). Uzun bir film ama başka türlü de öyle bir hayatı bir filme sığdırmak zor olabilirdi. Duyduğuma göre 4 saatlik versiyonu da varmış ama şimdilik yayınlamayı düşünmüyorlarmış))

Sevgiler

cinar dedi ki...

kıs-kan-dım! Epeydir bekliyorum bu filmi. Ama henüz DVD'si çıkmadı. Malum bizim köye gelmesi de ayları bulur. Ya büyük şehre göç edeceğiz sırf bu film için (star wars'ta ve lotr'da yapmıştık bu göçü) ya da bekleyeceğiz :( hüngürt :((

Vladimir dedi ki...

edindim, izleyeceğim. konusu antipatik gelmişti ama yönetmeninden dolayı izlemeyi düşünüyordum bu yazı üstüne kaçmaz. BU cumartesi.... :))

GULTEINEN ENKELINI dedi ki...

"beni 7 kere yildirim carpti soylemismiydim?
biri posta kutusunun yaninda, biri arabada.
biri kopegimi gezdirirken sadece...

beni 7 kere yildirim carpti soylemis miydim?...

ve sonra anladim ki yasamamin ne kadar ozel ve degerli oldugunu anlamam icinmis...." :-)