Pazartesi, Eylül 29, 2008

Sperm sayısı..

85 yaşındaki amca, komple kontroldan geçerken, doktoru sperm sayısı ve çeşitli testler için bir kavanoz vererek "Yarın, sizi bu kavanozun içinde biraz spermle bekliyorum." demiş.
Ertesi gün, amca elinde kavanozla gelmiş doktorun ofisine..
Kavanoz bomboş.. Tertemiz.

"N'oldu?" diye sorunca doktor, amca başlamış anlatmaya..
"Şimdi olay şööle gelişti doktor bey..
Önce sağ elimle yaptım. Olmadı. Sonra sol elimle denedim, yine bi'şi yok.
Karımı çağırdım yardıma. O'da önce sağ, sonra sol eli ile denedi. Yine olmadı. Ağzı ile denedi. Takma dişlerini bile çıkardı bir ara, yine başaramadık..
Baktık olmuyo, komşumuz Güzide hanımdan yardım istedik. Sağolsun, O'da önce elleriyle denedi. Başaramayınca koltuk altını kullandı. Bir ara dizlerinin arasına sıkıştırarak yapayım dedi, olmadı, olmadı arkadaş.."

"Ne yâni, komşunuzu da mı çağırdınız yardıma?" diye sormuş doktor, şaşkınlıkla..

"Eveeet!" demiş amca.. "Kimse beceremedi valla kavanozu açmayı.."

3 yorum:

GULTEINEN ENKELINI dedi ki...

Yorum: Ben genelde tercih edilen klasik toplumsal "tutucu cekingenlik" i secmeyip(hani "konu"da ayip bir kelime var diye-haa sperm niye ayipsa, o da ayri:))) karnim agriyana kadar guldugumu soyleyerek yorum birakmak istiyorum.
Sagol abi ama is yerinde okumak gafletinde bulundugum icin millet bana acayip acayip bakti yafu :)

7.oda dedi ki...

hahahaah koptum walla ben de :)

Vladimir dedi ki...

Tam sıra kulak arkasına geliyor derken fıkra bitti. Benim aklım muzırlığa çalışmış gene. Koptum resmen. :)))