Salı, Kasım 27, 2007

Çizmeler..

Bugünümüzü, daha da neşelendirmek adına, aşağıdaki filmi koydum.. Parmaklar benimle, çizmeler Lina'nın Barbi'si ile, ortam Bitez'le, saat geceyarısından sonrayla, kafaların iyi oluşu da rakı ile bağlantılıdır.
Masa bayağı kalabalık ancak çekim yapan telefona yakın olanların sesleri çok duyulmuş..
Yoksa öyle iki kişi eğlenmedik yani..


3 yorum:

Abi dedi ki...

dört dakika kala gelen etek, ıslak peçeteden mamuldür..::))

Espresso dedi ki...

:))))Abi, bu ne yaaa..:)))))) bu neyaaa:::)))))))) krizzz ki, ne krizzz:)))) sizinkiler orda girmiş ama ben de burda izlerken aynen boğaz yırtılırcasına krize girdim:))) Sanırsam Big daughter çekiyo kameraya, armut/dip olayı ne de olsa..:)) Bacaklar da pek muntazam Serpil Örümcer misali, Banu Alkan'a bence peçete elbise çarşaf gibi sarıldığından tam onun tarzı:))) (bu arada yazarken kahkaha kriz sesleri ister istemez insanı baştan çıkarıyor yahu::))))) yalnız gerçekten iyi bi sir'e ihtiyacı var sexy lady'nin:)) Hay Allah sizin iyiliğinizi versin emi!!:)))))) özellikle de senin... bacak açma ve sallama da ayrı kriz bu arada, off yaa offf:)))))))))))))
Bunu ikinci doğumgünü hediyem diye aldım walla, kimseye de vermem:)
Çok yaşayın, Allah hepimizi hep bööle güldürsün emi..:))))))))

Big Daughter :) dedi ki...

off yaa..harbiden accayip komikti... hala gülüyormm :))))
orda da resmen anırmışım yani..kusura bakmayın artık :) ama hakkaten tam krizlik bi durumdu yani :))
en sonunda gene koptum yaa :))))))))))