Çarşamba, Temmuz 04, 2007

Sex, Lies and Videotapes..

Başlığı görünce 1989 yapımı bu filmden bahsedeceğimi düşünen yanılır.
Çok uyduğu için bu başlığı verdim yazıya..
İki gün önce "Koptum valla gülmekten" başlığı ile bloğa koyduğum bir youtube videosundan sonra, ne o görüntülere ve ne de c-box'a en ufak bir yorum gelmemesi üzerine düşüncelerimi anlatmaya karar verdim size..
Bu görüntüden sonra bloğa yüzün üzerinde giriş olmasına rağmen, hiç bir yorum yazılmamasını,
ben, "Bu ayıba ortak olmayayım" ya da "İlk yazan ben olmayayım"a bağlıyorum.
Görüntüler, komik bir kamera şakası olmasına rağmen sex içeriyor ya..
Herhalde "utanılıyor/utandırıyor." diye düşündüm.
Kaldırmayı da düşünmedim değil.
Ama sağ altta yazdığı gibi, "buraya konan hiç bir şey daha sonra kaldırılmadı." cümlesine ters, bir geri adım olacaktı.

Biz bu konudan korkan, bunlara gülmenin ayıp olduğunu sanan çocuklardık..
Hâlâ öyleyiz sanıyorum.

Belki tamamen yanlış düşünüyorum ve herkes tatilde..
Ya da gerçekten "Youtube videos/Sex and LIES..:)"
Ne biliim..
Hadi eyvallah..

14 yorum:

Espresso dedi ki...

:))dubuluve dubuluve dubuluve nokta itirafkom'a s�yl�yorum ki, benimkisi "ilk yazan ben olm�yay�m"d�..
Seyredip te g�lmeyen d�nemiyorum, ben de kat�ld�m g�lmekten, ve esas yaz�n� okuyunca utand�m riyakarl�mdan ama do�rusu da �u ki, g�zlerimi kimse buradan g�rmese de, ger�ekte ya�am�n ger�e�i olsa da, insan biraz �ekiniyor be abim..
Hani tamam, dedi�in gibi komik bi kamera �akas� ama..
ne biliim biraz daha k�k bi �aka olsa belki biraz daha rahat yorum yazard�k:))))

Abi dedi ki...

Çin'de misin?::)))

anonymus dedi ki...

Ben o post ile ilgili düşüncelerimi, o postun altına değil de, bu postun altına yazsam olur mu?
Orda görünmesin, annem beni ciddi bir gazetede köşe yazarı biliyo...

anonymus dedi ki...

Ama daha izleyemedim zaten..
Kuytu bir yerde, kimse g�rmesin diyorum seyrederken..
G�ren ne d�n�r?

Espresso dedi ki...

Fill in the blanks:
ö-ü-ı(a)-ı(a)-ı..
ü-üşü-ı-ı-ü-ı-ı-ı-ığı-ğ-ş-ö-ö-ç-ş-ı-ç-ğ-ç..
ğ-ş-ı..
üçü-ş-ı:))))

Air support fr the second anonymus:
ö-ö-üşü-ü?

ming sii yung tii aaay yen çing tuu

Have a good flight..
Destination:China..

return2 dedi ki...

hocam olay nedir?

Abi dedi ki...

olay çok kolay..
bir you tube videosundan dolayı utanç içinde kalmamız..
daha doğrusu çok utanç içinde izlediğimiz bir videoya aynı zamanda gülmemiz..
daha da doğrusu; izlerken azcık utandığımız bir videoya çok gülmemiz..::))

Espresso dedi ki...

Walla ben sonunda, dakka dakka nerelerde çok güldüğümü yazdım..:)))

su kabağı dedi ki...

walla açıkçası benimki ne ilk ben olmayayım düşüncesi ne de ay çok utandım, ayıba ortak olmayayım..hiçbiri değil.. izlerken hakkaten çok güldüm... özellikle kadın ağzına bardağı götürdüğünde gözlerinin patlaması olayı bitiriyoo :))))) ve insan ben olsam naapardım die düşünmeden edemiyo :)
neyse sadet şu ki: youtube'ta o kadar alışmışım ki, yorum yazmak aklıma gelmemiş.. yani nasıl orda giriyoruz, izliyoruz ve çıkıyoruz.. aynen ööle:)
yoksamm gülünmez mi?
arkadaşlar,bu tip şeyler artık doğal..kamera şakası yauw.. hayır sayenizde ben kendimi utanmaz hissediyorum.. ;)

berceste dedi ki...

biliyorum onca yazılanlardan sonra tuhaf kaçacak ama ben hala video yu
izlemeye cesaret edemedim :)))

Abi dedi ki...

sevgili berceste..
youtube'ta bazı videoların üzerinde 18 yaş deklerasyonu ve hani "ok.kabul.." gibisinden şeyler var..
bunda öyle bişi bile yok yahu..
sadece çok komik bi kamera şakası..
izle ve gül yahu..
bişi yok bunda..
alla allaaaa..

Espresso dedi ki...

Yorumunu şimdi gördüm, Ehh Bercy hayret bişisin yani:)))
Saat yaklaşık 11.30, hala izlemediysen bana haber et, sana doktorumun adını vericem:)))))

berceste dedi ki...

izledim izledim :)))
korkulacak bir şey yokmuş :)
asayiş berkemal...
doktora gereNk kalmadı sevgili Espresso :))

7.oda dedi ki...

ahah ben tatildeydim.. şimdi geldim.. izledim.. gülmekten katıldım.. nerden bulursun böyle komik şeyleri bilmem .. walla bi gün biz de böyle kamera şakasına maruz kalır mıyız diye de korktum walla.. gözü oraya kaymayacak bir kadın düşünemiyorum. hatta bunun kadın erkek olmakla da çok ilgisi yok. erkeklerin bile gözü kayacaktır.. adam masada durduğu sürece ilginç ve komik görüntüler devam edecektir :))