Cumartesi, Haziran 09, 2007

Yassah..

Bugün, pardon dün, arkadaşım C.'ile İzmir sokaklarında hem iş yapa yapa dolaşıyoruz.. Hem de makara kukara yapıyoruz.
Trafik ışıklarından birinde durduk..
Biz, ki hayli yüksek bir araçtayız, beklerken, önümüzde iki tane atlı polis..
Ama atlar var ya.. Harbî AT kipin..
Biz, hiç bu kadar uzun bacaklı ve yüksek atlar görmemişiz bugüne kadar..
Hani boyunları az daha uzun olsa.. bir de lekeli filan olsalar..
diyecez ki; İzmir'de Çevik Kuvvet zürâfâlarla turalıyor.
"Lan, bunlar ne?" filân diye birbirimize sorarken..
aaa... bi baktık..
bir tanesi atın üstünde cep telefonu ile konuşuyor..
tabi ben hemen.. şaaak.. bi foto..
"Memur bey.. afedersiniz..
siz Trafikte bir araç değilmisiniz?
ve araç kullanırken yasak değil mi cep kullanmak?" diye soracaktım ki..
ki sorarım, bilirler..
küt..
yeşil yandı..


3 yorum:

e dedi ki...

yahu abi :)
nerden bulursun böyle manzaraları :)
ben de yaşıyorum yaşıyorum lakin bir türlü senin gibi olmuyor yaşananlar :)
nerde eksiklik var acep ?

hürmetler ...

berceste

KUGUU dedi ki...

supersin... keske sorsaydn abicim ya... ve o dumur yuzun de resmini cekebilseydin:))

Vatanyahutsinirstres dedi ki...

Şimdi bunları kaşağı ile tarıyorlar di mi? :)Öhöm Seyfettin. Sanırım "polis atı" yazılı bir karavanda taşıyorlar. Menşei Minesotapolismiş. Kırma değil yani ha! Ancek seyis-polisler daha kısa olmalıydı diye şeettim. Bi de atlar kime zimmetli acep? Gerçekten 'özgün dersane'ye yaraşır bir kare. Tebrikler. Ancak polisin 'yeşil yancak, ben kapatıyom' der gibi bi hali var.