Pazartesi, Mayıs 21, 2007

Nafiledir BUNLAR..

Demir bence iyi bir albüm yaptı..
Özellikle şu anda yandan yandan çalıyor olması gereken Nafile'nin uzun yorumunun son bölümünde kapışan saksafon ve gitar.. ve hâttâ onlara ilave olmuş geriden ince ince duyulan kadın vokalleri müthiş..
Ben her daim rock müzik tutkunu oldum..
Onun için belki..
dinlerken..
her bi haltı yiyesim geliyor..


.. sol gözüm seyiriyor..
.. çok fena hem de..

2 yorum:

7.oda dedi ki...

müzik riskli şey yaw, hep söylerim :)
hele yaylılar..
benim de bi Till Lindemann ım var :) herşeyi yaptırabilecek güçte..

(bu arada yorumu yazarken dinledim sitene koyduğun nafile parçasını da.. güzelmiş.. indirmeli ve dinlemeli..)

WANTED dedi ki...

Abi'm sol göz seyirmesi yola delalet, ii yani, yakında keyifli bi yola gitÇen:)
Aman! kiminin sol kulağı seyriyo Şen'in ağa babası misali, sen bundan sakın..