Perşembe, Mayıs 17, 2007

Limon Cafe - Popo

Atatürk hava limanında, iç hatlarda Limon Cafe diye bir yer var.
Bu mekânın, hem içeride sandwich yapan ve aynı zamanda dışarıya servis yapan elemanları var.
Bu elemanların, çoğu yerlerde moda olduğu üzere, ayaklarına giydikleri beyaz saboları ve minik kareli (siyah beyaz) pantolonları var.
Ama dışarıya servise çıktıklarında, o pantolonların tam da kabalarına gelen kısmında,
kırmızı bir efekt görüyorsunuz..
Bu da, çocukların, ketçap kullandıktan sonra ellerini oraya sildiklerinin ifadesi.. oluyo.....

Adam bir birayı oniki yetele'ye (rehav@.. Kulakların çınlasın..) satıyo ama elini k.çına temizlemekten de geri durmuyo.. Yuh demek istiyorum.. YUHHH..

Şimdi diiceniz ki, "ulen.. milletin kıçına mı bakıon sende..?"

* * * *

Aklıma geldi..
Biz, bazı eski arkadaşlar, zaman zaman, sadece erkek erkeğe, mavi yolculuğa çıkarız..
Televizyon, gazete kesinlikle yasaktır. Zorunlu haller dışında cep telefonu da kullanılamaz..



Çok eğleniriz.. Daha işin başında.. alış verişi yaparken çok eğlenmeye başlarız.

Amaç tamamen geyiktir.. Kafa dağıtmaktır..

Bu yolculuklardan birinde..
Hepimiz denize doğru dönmüştük.. ve mayolarımızı hemen hemen indirerek totolarımızın göründüğü bir mizansen yapmıştık. Çok sanatsaldı billahi..
Ve bu fotoğraflanmıştı.



Sonra o fotoğrafı bir gün babam gördü..
"Bu ne Allah aşkına? " dedi.. Sesi, kızgındı..
"Baba.." dedim. "Biliyorsun.. Çocukların hemen hepsi yurt dışında yaşıyorlar.. Dışarıda böyle garip bir adet var.. Yabancı insanlar, gırgır niyetine dönüp millete g.tlerini gösterirler.."
Babam "Allah Allaaaahh.." dedi.
Devam ettim.
"Ne biliim ben.. Çocuklar istedi.. Çektirdik işte.. Kafalar da yüksekti..
Üstelik yabancı kadınların çoğu da bir erkeğin önce poposuna bakar.. O güzelse, şöyle darsa.. sıkıysa.. oradaki kadınlar bundan etkileniyor işte.. "

Babam içini çekti ve kendi kendine mırıldandı..
"Hayret.. Sanki onlara ordan fayda var..(!)"

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Karen 2 den selamlar. Harika günler o deniz üstü günler.
Chakotay AC.
Bu arda Demir i de indirdim. Güzel Bana John McLaughlin(?) hatirlatti. Eski gurubu Shak...(?) ile benzeri parcalarini bir ara cok dinleyip ucmustum...Bye

Adsız dedi ki...

Özde de sözde de hasso Türk'üm ama diyorum ki, bu sene de tura çıkarsanız koordinatları hani bi versen diyorum Abi..
Yannış annama, amacım billahi sanat:))

Adsız dedi ki...

sen miydin o?
akşam akşam ben de kim çınlatıyor dedim kulaklarımı.

yok o fotolarla bi ilgim yok benim sevgili okuyucular sadece geçiyordum olay yerinden..:P
yok valla ya. şaka yahu şaka ciddiye almayın hemen...

yetele fotom vardı blogda. onu yeniden koayayım bi de köy çeşmesi yaptırayım hayrına diyorum.
hoş olur.

yaşlı başlı adamlar
cık cık cık