Pazartesi, Nisan 30, 2007

Sansür

Biraz önce, bence, çok acaip bişey oldu.
Saat 21.00 civarlarında, Kablolu TV'deki bir müzik kanalında Justin Timberlake'in "What Goes Around?" diye bir klibi dönmeye başladı.
Bizim 2,5 yaşında kızda, bir yandan dinliyor, beri yandan dans ediyor..
Birden gözüm klipteki kıza takıldı..
Scarlett değil mi o? (ki ben accaip hastayımdır..)
3-4 yıl önce ilk kez "Lost in Translation" da seyretmiştim.. O gün bugündür..
O gün bu gündür.. zatürreyim, üzerinize afiyet..
Geçen sene de en seksi bağyan seçildiydi sanırsam..
Geldim hemen pc'nin başına..
Google'a "Scarlett Johansonn, Justin ve What Goes Around" yazdım.

Açılan başlıklardan youtube'a yöneldim.
Sonra n'oldu biliyormusunuz?
Youtube, benden bu klibi izleyebilmem için 18 yaşından büyük olduğumu doğrulamamı istedi.
"Tamam yûtûpabi." dedim ve izledim.
Beri yandan da şunları düşündüm.
"Yahu, devletin kontrolü altında olan bir tv kanalında, bu klibi, gayet normal bir zamanda, çoluk çombalak izliyor..
Ben aynı klibi, özel odamda, kendi makinamdan izleyebilmek için neler çekiyorum.
Allah'tan 19'dan yeni gün almışım. Yoksa, onuda seyredemeyecektim yani..
Adaletin bu mu Scarlett?"


bi göz atmak isterseniz:
http://www.youtube.com/watch?v=b0VSBWsQqf8
18'den büyükseniz tabii::))

7 yorum:

Espresso dedi ki...

Şikayetin konusunda da, zatürre olmakta da çok haklısın Abi..
İnci Küpeli Kadın'da da hayran olmuştum, hem Scarlett'e hem ressama, hem de o filmin renklerine ve küf kokusuna.

7.oda dedi ki...

"lost in translation" türkiye de filmin adı olarak seçilen en kötü tercimelerrden biri... bir konuşabilse miydi adı?? ah ah tam da filmi işte.. çeviri kayıplarına dildeki kayıplara örnek filmin kaybılmuş adı :))
scarlett... muhteşem hakkaten..

şu 18 yaş olayını da nalyabilmiş değilim hani.. şimdi senin odandaki makinenin başında 15 yaşında biri oturuyorken mesela bu soru sorulsa çocuk kek gibi "hayır" ı seçer mi?!?!??!?!?

KUGUU dedi ki...

deveye sormaya bile gerek yok artik ulkemde:(

KUGUU dedi ki...

ben izleyemedim, yutupabi beni iceri almadi kucugum diye ABIcgm.

jubelum dedi ki...

yahu kız güzel allah için ama ben bu klibi anlamadım..Aydın Zeybeği havasında başlayan Türk filmi finaliyle son bulan bir klip. O kadar da dikkat ettim neresi 18'lik diye..Kaçırdıysam söyleyin mahrum kalmayayım...Tabi klibte yaşanan ilişkin tadını daha önce D.H. Lawrence'ın Lady Chatterley'sinde almıştık onu da hatırlamakta fayda var. Yahu Abi bir klip söyledin iş nereye vardı:-)))))

Abi dedi ki...

Espresso..gittim ben de bi baktım "Girl with a Pearl Earring"e..
accaip bişi O yaw..(ve küf kokusu..:))
7.Oda..durum Kek'in malzemesine bağlı..
Kuguu..Büyü de gel,bebek..Büyü de gel....:)
Jubelum.. Bayağı bi öpüş kokuş ,party, alcohol, cigara, trafikte kötü sürüş.. kaza ..ölüm.. var yaw klpte..

jubelum dedi ki...

demek beni kesmedi :-)))belki daha ağır partiler gördüğümüzdendir...