Pazartesi, Kasım 20, 2006

Garip hesaplar..

Ben ilk arabamı 35 yaşımı sürerken edindim. Bugün kullandıklarım dahil olmak üzere o günden bugüne toplam 8 adet araca binmişim..

Hesapladım.. Bu araçlarla yaptığım toplam kilometre : 537.000.. Yaklaşık.. Artı-Eksi olabilir.. Bu kilometre tamamen Türkiye'de yapılmış.. Yurt dışında başka araçlarla yapılanlar da var.. Onları hem bilmiyorum.. Hem de hesaba dahil etmiyorum..
Dünyanın etrafını yaklaşık 13,5 defa dönmüşüm..
Ortalama her 60 binde bir lastik değiştirsem, 9 kez yeni lastik almışım..
Her defasında 4 lastik aldığıma göre demek ki 36 adet yeni lastik eskitmişim.
Ortalama 300 ytl yaksak, 160.000ytl yakıt tüketmişim..(Eski para 160 milyar.. Oharaaa!)
Yakıt alırken her defasında fullediğimi düşünsem, kaba bir hesapla 2500-3000 kez benzinciye girmişim.. (Kaç tanesinde tuvaleti de kullandım acep? Boşver.. Bu hesap hem boka sarıyor, hem canımı sıkıyor..)

Türkiye Karayollarında 537.000 kilometre.. Ve hala hayattayım..
Bak.. Şükredecek bir neden daha..

Saygılar..

Hiç yorum yok: