Cumartesi, Ekim 16, 2010

Soru... Merak...

Bir kaç zamandır windows7, internet explorer 9 ve widescreen ( geniş ekran ) kullandığımdan bloğun teması, nedendir bilmiyorum, bana eskiye göre farklı görünüyor. Örneğin yukarıdaki martı resmi ( Banner ) sayfayı açtığımda kısa görünüyor.



Sağ kolondaki müzik şeysi ve altındaki diğer şeyler, martı resminin altında sağ kenara doğru daha kaymış görünüyor.

Mozilla ya da diğer browserları kullanan arkadaşlardan görüntünün nasıl olduğunu yazmalarını istersem çok şey istemiş olur muyum ki?

İşi kolaylaştırayım. Bâri bi harf seçin...

a- Bende herşey eskisi gibi, yerli yerinde.
b- Sendeki gibi... Sağ kolon sağa kaymış.
c- Ben de zaten senin blog hep kayıktı...
d- Senin işin gücün yok mu?
e- Referandumda evet dedin diye olmuştur.
f- Referandumda hayır dedin diye olmamıştır.
g- N'aber?

11 yorum:

ayşegül dedi ki...

(g) .. :)

ABİ dedi ki...

iyidir... senden? :))))

egemavisi dedi ki...

Ekran görüntüsüyle yanıtlasam olur, di mi? Hatta yanıtladım gitti.
http://i53.tinypic.com/4imx48.png

GULTEINEN ENKELINI dedi ki...

a & g

Demir enişte dedi ki...

Kuşun sola kaymış.

Demir enişte dedi ki...

Kuşun sola kaymış..

ali zafer sapci dedi ki...

Bende sorun yok, önceki gibi...
Selamlar

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Teknolojinin hızına yetişilmiyor.Hergün bişey çıkıyor Abicim.
Geçen ay bende düştüm bu tuzağa,iki bloğumda modüllerin yer değiştirdiğini gördüm düzelteyim derken daha da mahvoldu.Sanırım blogger yeni şablona geçmemiz için böyle bir dayatma uyguluyor.Aman abicim sen diren yeni şablona şimdilik geçme.
Bende de herşey eskisi gibi görünüyor.Sayfanda sorun yok yani. sevgier...

hep dedi ki...

referandumda evet mi dedin hayır mı :)))

7.oda dedi ki...

a :)

Vladimir dedi ki...

Bir 15 gün kadardır doğru dürüst giremiyorum bu aleme. Ama telefonla girdiğimde normal gözüken sayfanı mozilla isimli bir diğer gavur icadı ile ziyaret ettiğimde sayfanın artık sayfanın dışına taştığını gördüm. Şu blogun şeklsel halleri beni de bir müddet deli etmişti. Hala daha ediyor mesela bazı pc lerden kendi bloguma giremiyorum. Böyle teknik saçmalıklar olmasa hayat daha da güzel olacak. :)