Çarşamba, Ocak 20, 2010

küsmüş... neymiş, feysbukta arkadaşı diilmişim

Sevgili karım:
Biz seninle o imzayı atarken sevgililikten de, herşeyden de önce ömür boyu arkadaş, dost olmak için sözleşmedik mi? Şimdi neyin nesi world wide web üzerinden dolanıp da facebookta arkadaş olmak merakı. Yahu kırk yıllık karımsın. Aynı yatakta yatıyoruz zaten her gece. Niye ben facebooka üye oluyorum, niye sen bana Allahın sitesinde arkadaşlık teklif ediyosun? Bu teklifi yıllar önce , fakülte kantininde lor peyniri ve margarinle yapılmış, hazır yufkadan mamül gözlemelerimizi kemirirken ben sana yaptım, sen de kabul ettin. Şimdi her şeye sıfırdan mı başlıycaz? Hadi edecen de, ya ben bunca yıldan sonra arkadaşlık teklifini kabul etmezsem. Hiç düşündün mü bu olasılığı karıcım?
Sevgili dostum Faruk:
Benim kırk yıllık kahve arkadaşımsın, her akşam iş çıkışı eve gitmeden önce okeydi, tavlaydı, piştiydi iki oyun oynayıp stres atıyoruz aynı kahvede. Nerden çıktı şimdi bu muhabbet bilmiyorum ki? Ben kahveden çıkacam, eve gidip bilgisayarı açacam, ordan senle video paylaşıcam da daha iyi dost, daha iyi arkadaş olucaz öyle mi? Yaw feysbukta yokum tamam ama bak işte burdayım, yeşil çuha masada beraber çay içiyoruz anasını satiim, niye feysbuka gir diye ısrar ediyosun anlamıyorum ki? Yaw arkadaş değil miyiz zaten?
Sevgili mesai arkadaşım Nihal hanım:
Akşama kadar soyulan ojenden, kocanın seni aldattığına dair şüphelerine, indirime giren mağazalarda bedenine uygun bluz bulamadığına kadar her moku paylaşıyoruz afedersin, facebookta duvarını paylaşmasak olmuyo mu? Duvar da duvar olsa yani? Sanki her gece pullamaya çıkıyosun a.q.? İşiycem bak bi gece gelip duvarına haberin olsun.
Hayatımdaki herkeste bi afra bi tafra. Ne bu şimdi bi nevi nüfus sayımı mı? Uluslararası istatistik kurumuna mı ayıp oluyo, " facebookta kaç tane Malatyalı var dediler, gösterelim dedik" grubuna üye olmayınca malatyalılıktan da mı aforoz ediliyorum. Nedir yani? Kimse adam yerine koymaz oldu.
Facebookta olmak ya da olmamak, sanki bütün mesele bu? Varoluş felsefesi bi nevi.
İlkokul arkadaşlarım da bulmayıversinler beni. İster küsün, ister boşayın! Üye olmuyorum işte, istediğiniz yere şikayet edin.

12 yorum:

alizafersapci dedi ki...

İçimden geçenleri dillendirmişsiniz. Teşekkürler.

Abi dedi ki...

hahahahahahahahahahahahahaha...

süpeeerr...

bende facebook'taki "profiline kim bakmış" ya da "seni kim silmiş" durumlarını merak edenlere takılıyorum. Aynı şey messenger'da da vardı... sana ne a.q. kim silmişse silmiş, kim bakmış sa bakmış. ne bu merak yani. neyse... çok sevdim ve çok güldüm yazıya... hele feysbuk duvarına işeme olayı.... hahahahahahhahaha...

A.W. dedi ki...

:))))))))süppeerrrr:)))))))))

kara kitap dedi ki...

ben facebook'u sadece tarımsal faaliyetler için kullanıyorum.yoksa bence de zaman kaybı.

elif dedi ki...

İki kızı aynı anda idare edemediği için facebook hesabını donduranlar adında da grup vardı. Kopmuştum, demek ki var böyle şeyler :P

İnsanlar yanlarındaki insana mukayet olamıyorlar da facebook uzerinden sahipliğini gösterme telaşındalar biraz da...

Çok hoş olmuş Andelib.

Vladimir dedi ki...

Alın benden de o kadar :) Girmedim, girmeyeceğim zaten bu durumda üye de olamayacağım .

hep dedi ki...

:))))Yenge feysbuka girdi gireli yaprak sarmaya da zaman bulamıyodur eminim:)))

Cahil dedi ki...

süper... hahahaha doğru söze ne denir... ama itiraf edeyim bayıldım bu samimiyet dolu yazına Andy...

Tabiat Ana dedi ki...

:))

Brajeshwari dedi ki...

Karşılıklı tavla oynayamadigimiz için, facebook ile idare ediyorum. Fakat yine de duvarıma işeyebilirsiniz:)

7.oda dedi ki...

feysbuk için küsenler, msnden sildin diye küsenler, "günaydın"ına hemen yanıt vermedin diye küsenler, bir selam bile vermyiorsun diye küsenler, benim 2009 enlerimde olmadığı için küsenler :)))

buradaki asıl sorun başka.. ne feys.. ne msn..
millet bir ilgi manyağı olmuş durum budur. herkes kendiyle ilgilensin istiyor.. herkes ona video göndersin, herkes onunla sohbet etsin, herkes ona amade beklesin, hep yazsın, hep sevsin, hep öpsün :))))
kompleks kapris sitem.. hayatları böyle geçip gidecek çoğunun..

GULTEINEN ENKELINI dedi ki...

:))))))))))))