Çarşamba, Aralık 02, 2009

Mehter

Zahter diye bir şey var. Bir çeşit dağ kekiği. Ekmek-zeytinyağı filân, iyi gidiyor.
Fakat bende değişik bir his uyandırıyor bu ot. Ne zaman Zahter adını duysam, yenge sıfatı geliyor aklıma.
Sanki benim bir Nihat amcam varmış, Zahter yengede onun karısı gibi hani.
Ya da misâl Behlül, ikide bir Zahter yengeyi öpsün istiyorum. Ya da ya da Bihter bol bol zahter yesin, sonra Behlül'le kombi pozisyonunda yoğuşarak kanter içinde kalsın.

Size bi'tirafta bulunuciim.
Şu saçma iki satırı yazarken aklıma düştü zahterden Bihter.
Fekat,
Bihter'in Aşk-ı Memnu dizisindeki kadın mı yoksa erkek mi olduğundan emin değildim iki dakika öncesine kadar. Yani bir ürün var orada B.B. markalı ama hangisi Birijit hangisi Bardo, unutuyordum.
Gugıl'a yazdım "Bihter" diye. Daha ilk dört harfte otomatik tamamlama "Bihter sevişme sahnesi"ni buldu. Meraklanıp tıkladım.
Arkadaş 4,5 dakikalık sevişme sahnesi değme filmde yoktur be.
Bayağı bi Mehter var o sahnede.
İki ileri, bi'geri...
Kan, ter ve Bihter.

Artık öyle bir aklıma kazıdım ki, daha da unutmam.
Yenge olan Bihter.
Baharat olan Zahter.

9 yorum:

Basak dedi ki...

Abim abim canım abim, sen beni kopardın allah da seni koparsın:))))

GULTEINEN ENKELINI dedi ki...

Abi.. sana ilk yazdigim yorumu hatirliyosun di mi coook zaman once? "yaf ben bu bloga yorum birakilmiyo saniyodum; kadeh icmisleri senin ictigin bisiy saniyodum..." diye... hani kedi cozmustu benim yorum isimi...

hah... simdi beni o psikolojide dusun : "yav adam da bir duble icmis ama? alla alllaaa kafasi bisiye takik heralde fena carpilmis" diyerek ayriliyorum kahkahalarimla...

alemsin; ne diyim..

Vladimir dedi ki...

O sahnede arada yastık varmış. Yastık artık o eski yastık değil. Bihter ise eski Bihter değil nerde Ar nerde Saat?

Adsız dedi ki...

:)) cok guldum ABIcgm

KB

Tabiat Ana dedi ki...

bende bu durum hep bihter ve bitter olarak karışmakta.En sevdiğim çikolatadır bitter soğudum bihter sayesinde valla

içimden geldiği gibi ~~~ dedi ki...

bildiğiniz gibi değil o sahne artık Türk klasikleri arasına girdi:)

KUBİLAY KIZILDENİZLİ dedi ki...

Antakya'da kekiğe zahter denir. Ama bana göre bu kekik ve zahter yakın akrabadır ve bir ileri bir geri hiç yapmazlar!
Gavurdağları'nda salınır dururlar!

Abi dedi ki...

@@@@@@@@@...
teşekkürler happiness'e...:)))

Brajeshwari dedi ki...

:) çok alemsiniz...