Cuma, Ağustos 07, 2009

neler neler oldu? ama hepsini yazmak zor be...

Nereden başlasam, hangisinin nesini anlatsam bilemedim ama şu son on-onbeş gün içinde olanlardan kısaca bahsetmek istiyorum.

İlk olarak, birinci pause yazısındaki tekne-yelken olayı çok güzel geçti. Ben sadece mutfak ve yemekten sorumluydum.

Birinci sabah hazırladığım 8 ton balıklı ve 8 salamlı sandwichle akşama kadar idare ettik. Yol uzundu ve seyir esnasında bir şey hazırlamak ve yemek olanaksızdı.

O gece Fırında Levrek yaptım.



İkinci sabah mükellef bir kahvaltı ve öğlen yemeğinde çeşitli baharatla şenlendirilmiş sosisli yumurta vardı.

O günün gecesi Okluk koyunda, içinde kaşar, pastırma ve çeşitli sebzenin bulunduğu Bonfile sarma çekmişim ki spesiyallerimden biridir. Tabi yanında sarmısaklı, körili patates vardı. Rokfor peyniri ile eritilerek karıştırılmış krema sosu dökerim bi'de üzerine. İptal ederim adamı lezzetten...


Üçüncü sabah yine güzel bir kahvaltı ve öğlen, baby havuç ve brokolili, zeytinyağlı, sarmısaklı, kekikli bir makarna ile geçirilmiş ve görevim başarı ile sona ermiştir...



Sonra efenim, ikinci pause olayında ise, aileni sevindir durumu içinde, Bitez'de dört gece kalınmış, ortamlardan azâmi miktarda faydalanılmış, denizden iyot, havuzdan klor, mangaldan kanser, güneşten "D" ve rakıdan "Râ" vitamini alınmıştır.

Bu arada Gündoğan'da denize girerken, alçak uçuşla üzerimden geçen âlete bakılmış ve "Benim hayalimi gerçekleştiren bir i.ne varmış demek ki." diye söylenilmiştir.



Tüm bunlardan sonra ise, 3 Ağustos 2009 Pazartesi gecesi, bizim evde, Lakerdacı blogger'lar partisi gerçekleşmiş ve geleceğini bildiren herkes gelmiş ve çok keyifli bir gece yaşanmıştır.



Kurabiye, Gulteinen Enkelini, Kuzey Işığı, Ayşe Bebek, Nilly, Çalışan Anne, Hep O Mutsuz Çocuk, A.W. , Big Daughter, Lina (kız tarafı) ve Jubelum, Cahil, Turkekırgın, Ege Mavisi, Vladimir ve Ben (erkek tarafı olarak), bol miktarda Lakerda, midye dolma ve Blogger bayanlarımızın yaptığı mezelerden götürdüğümüz gibi yan tarafta milletin pek beğendiği koca bir plastik bidon içinde 3 büyük kalıp buzun soğuttuğu suda misâl Vladimir'in biralarını ararken kollarımızın soğuktan kesilmesi vs. vs. vs... pek eğlendik be...
Çalışan Anne'nin taaa Hatay'dan taşıdığı manyak büyüklükteki pasta...



O gecenin hem Ah be güzel abim'in 3. kuruluş yıl dönümüne denk gelmesi...
Hem benim doğum günüme oturması...
Üzerine bir de neredeyse 30 yıllık yavşak adi şerefsiz arkadaşım sigaraya elveda demeye karar verdiğim bir gün olması hasebiyle...

Ama en önemlisi işte...

Yukarıda dediğim gibi;

Bu güne kadar sadece yazılarından tanıdığımı düşündüğüm bir sürü insanın aslında hiç te şaşırmadığım gibi ne kadar DÜZGÜN insanlar olduğunu gördüğüm bir gecenin sonunda...

...hepsine sadece içten, kocaman, ama çok samimi teşekkür etmek düşer bizlere.

Davetimizi kırmadığınız ve evimizi şenlendirdiğiniz için...
... blogger olmanın ötesine geçip artık bizim dostlarımız olduğunuz için...

...hepinize çok teşekkür ederiz.

21 yorum:

jubelum dedi ki...

Daha nice kutlamalarda bir arada oluruz inşallah....Bu arada en çok şu sigara işine sevindim haberin olsun:-)))

Kubilay Kızıldenizli dedi ki...

Aaaah aahhh! O "1.Geleneksel blogger yemeğinde ben de olacaktım ama gamlı hayat izin vermedi abim...
Keyfiniz bol olmuş, daha çok olsun.
Seneye inşallah ama Eylül'de geldiğimde rakı içeceğiz değil mi?

ABİ dedi ki...

inşallah abicim... sen hele bir gel de...

cinar dedi ki...

yaaaaaaa va ya, nasıl içim gitti, nasıl istedim anlatamam. keyifli geçeceği belliydi zaten. devamı da olur umarım :) devamında ben de
olurum umarım. Bir de Çalışan Anne ta Hatay'dan gelmiş de ben Zonguldak'tan mı gelemedim yani? :(

ÇALIŞAN ANNE OLMAK dedi ki...

Harika anlatmışsın abicim. Yüzümde gülümseme bir çırpıda okudum her satırı. Ama gecenin en harika anı Lina'nın dansettiği andır. Söyleyecek tek söz yok maşallah demekten başka. Harika bir aileydi benim gördüğüm. Lina'nın böylesine güzel,tatlı ve akıllı tesadüf değil :) Bende kendi adıma evinizi açtığınız, bizleri ağırladığınız için çok ama çok teşekkür ederim.
Gelen bütün arkadaşlarımın ayaklarına sağlık. Onlarada ayrıca teşekkürler. Masa, sohbet, manzara kısaca herşey mükemmeldi.
Bu arada Lina'ya artık ciddi ciddi talibizdir bu böyle biline....
Başka talihlinin kellesi tez vurula :))))))))

beenmaya dedi ki...

yaaaaa çok kıskandım çokkkkkk :(((

bu arada Vladimir'in sesi soluğu çıkmıyor kaç zamandır. en son sizin evde görülmüş sonrası yok. ne yaptınız yahu çoçuğa :))))

GULTEINEN ENKELINI dedi ki...

Asil o tatli ev sahipliginiz icin sizlere biz tesekkur ederiz sevgili abi...

Cok hos dostluklar biriktiriyor olmakti gecenin asil anlami ve aynen de oyle oldu...

bu arada "denizden iyot, havuzdan klor, mangaldan kanser, güneşten "D" ve rakıdan "Râ" vitamini alınmıştır.." tanimlamana hala sarsila sarsila gulunmektedir haberin ola :)))))

Aurora Borealis dedi ki...

asil bizden en cok tesekkurler abicim benim icinde aynen oyle oldu buralardan tanidigim duzgun insanlarin daha da duzgun ve icten oldugunu farkettim bi kere daha ve sizin aranizda oldugum icinde kendimi cok cok cok sansli hissettim bi dahaki sefer mangal yapcas sozzz mangalciniz hazir burda :PPPP

nilly'nin dünyası dedi ki...

Tanımadığınız halde davet ettiğiniz ve tanımadığım halde davetinize geliyor olmam inanın çok heyecan yaratmıştı.

Misafirlerinizi karşılamanız inanın kusursuzdu.Bütün çekinceler gitmişti aklımdan.Mükemmel aile tablosu vardı karşımızda huzur dolu bir ev.....Elbetteki tüm arkadaşlar.
Sonsuz teşekkürler.
Nilly

Deniz dedi ki...

Abicim... ne kadar teşekkür etsek azdır... harika bir geceydi...
Bir sürü güzel insan tadığım için çok mutlu oldum.
Geceyle birlikte bundan sonra alacağın temiz nefeslerini ve mutlu uzun senelerini kutladığımıza da ayrıca sevindim...
A.W da harika ev sahibiliği için teşekkürler...

Daha nice böyle gecelerde buluşmak dileğiyle...

hep dedi ki...

Sevgili Abi, sevgili A.W., sevgili Big Daughter' a bizleri çok samimi karşılayıp, mükemmel ağırladıkları, zahmetleri ve o güzel sofra için, Fıstık Lina' ya bizlere yaptığı dans gösterisi için, Sevgili Çalışan Anne'ye o lezzet şöleni pastası için, buluşmaya gelen (Linacığın deyimiyle) yazarcı arkadaşlarımın tümüne varlıkları ve samimiyetleri için, sevgili Nily' ye beni o gece evinde konuk ettiği için, Sevgili Kuzey Işığı, Nily ve Ayşe Bebek' e güzel mezeleri için, Sevgili Gulteinen' e ve Kuzey Işığı' na bu buluşmaya katılmam konusunda başından sonuna kadar beni asiste ettikleri için, için çok çok teşekkür ediyorum.
Çok güzel bir akşamdı. Bu güzel fikir için ve bu fikri hayata geçirdiğin için ayrıca teşekkürler sevgili Abi.
Çok güzel bir ailesiniz, hep öyle güzel kalın.

(Ulaşım için Bedri' ye, yarattığı muhteşem ambians için Dolun halini bizlerden esirgemeyen ay'a ve yakamozları için deniz'e ve körfeze de çok teşekkürler. En büyük KSK :)

aysebebek dedi ki...

Sevgili Abi ve güler yüzlü ,samimi ailesine herşey için sonsuz teşekkürler. Sunduğunuz lezzetler okurken de yerken de insanı gerçekten iptal ediyor.

Herkesin ,hepinizin emeği ve elbirliği ile yaratılan son derece keyif aldığım bir gece yaşadım.

Ha!Bu arada dünyanın aslında ne kadar küçük olduğunu da farkedivermişim birden bire :)))

Tekrarlanması dileği ile..!?

Adsız dedi ki...

Sevgili hep,
düzeltmeyi buradan yapmak istedim.Seni ağırlamaktan inan çok mutlu olurdum ancak bu misafirperverliği Ayşebebek üstlendi.Haksızlık olurdu açıklama yapmasa idim.Nilyy olan ben yani siyah bluzlu olan Ayşebebek te hani evinde kaldığın beyaz bluzlu olan...)))) sevgiler.
Nilly

hep dedi ki...

:) Düzeltme için sağol sevgili Nilly. Sevgili Ayşebebek üstteki yorumunda hiç itiraz etmemiş, demek ki isimler karışsa da teşekkür adresine ulaşmış, yine de sürç-i lisanım affola. Sevgiler benden de
(yer işgali için pardon Abi:)

aysebebek dedi ki...

Sevgili Hep ,seni ağırlamaktan çok memnun oldum.Umarım sende rahat etmişsindir.

Sevgili kuzenim Nilly..Ha sen ha ben farketmediği için ...biliyorsun.

Yine de en büyük teşekkür sanırım Abi ve sevgili aliesine..

111

Vladimir dedi ki...

Abi, İzmir'in en sıcak zaman dilimlerinden birinde püfür püfür bir blogger gecesi yaşattınız bizlere, çok teşekkürler. Hepinizi tanıdığım için çok mutluyum. Yalnız o birayı bulmak için inatla buzlara nasıl giriştin anlamış değilim ben ancak on saniye kadar dayanabildim kolum kıpkırmızı olmuştu buzlu sudan çıktığında. O gece çekilen fotoğraflardan arkadaşlar bana da gönderebilirlerse çok sevinirim.

O kadar kişinin birbirini yıllardan beri tanıyormuşcasına konuşması gerçekten çok güzeldi.

Sofra cidden ziyafet sofrası gibiydi, emeği geçenlerin ellerine sağlık.

Çalışan Anne'nin yaptığı pasta mükemmeldi mükemmel olmasına bir de bonusu vardı üzerinde, mis gibi sakız.

Teşekkürler arkadaşlar, sevgiler :))

ABİ dedi ki...

bizden de hepinize çok çok teşekkürler...

gelebileni, gelemeyeni hepinize sevgiler.
inşallah tekrarlayabiliriz.

A.W. dedi ki...

Bizim içinde çok keyifli bir geceydi.Sizleri tanıdığımız için çok mutlu olduk.Evimizi şenlendirdiğiniz için asıl biz sizlere çok teşekkür ederiz:)))))

Adsız dedi ki...

Güzel toplantı olmuş... Kıssadan hisse: Arkadaşınla biraraya gelebilmen için internet bağlantının olması ve blog okuru olman gerekiyor; 35 senelik dostluğun yanında iki sokak ötede oturuyor olman yetmiyor...

ABİ dedi ki...

@ Witness,
Bir de sanırım 2 sokak öteye taşındığını 35 senelik dostuna bildirmek gerekiyor.
Ayrıca "Arkadaşın" ise önemli olan, sevindi arkadaşın 2 sokak öteye gelmene. Yok, o gece burada olan blogger'lar idiyse önemli olan (yazmadığın gibi), evet, nete girmediğin ve bloğu takip etmediğin için kaçırmışsın. Günlerce davul çaldık be annem. Keşke sende iki sokak öteye taşındığını davulla olmasa bile bi sms ile bildirseydin.

7.oda dedi ki...

2. toplantıyı seneye lütfen haftasonu yapın :) ben de gelicemmm, hem bakarsın 1.oda yı da getiririm Linaya ablalık yapar :)
fazla marifetli değilim ama kısırı harika yaparım.
haftasonu please !!!
çalışan var gelemeyen var dimi burda :)