Cuma, Ocak 23, 2009

Türkcelle bağlanama hayata!

Reklam sloganı gerçek olabilirdi. Uludağ' da kaybolan Türkcell kullanıcısı gencin yeri şıppadanak bulunabilir, gencecik hayat kurtulabilirdi. Biz de o zaman derdik ki evet yahu, baz istasyondu, tele kulaktı, kanserdi, konserdi ama olsun değermiş bütün bunlara. Şimdiyse yuh diyorum, yazıklar olsun diyorum. Ne kadar da yasalara saygılılar. Ne kadar da özel hayatın gizliliğine önem veriyorlar. Peh!
Ortalık yine toz duman. Sap-saman birbirine karışmış. Sibel Can bile eski bir "stand-up" çıya TRT ekranlarında kendisinden fazla yer verilmesine isyan etti sonunda !
En bi muhafazakar modernimiz Cemil İpekçi' nin ABD' den atladığı habere göre, (Nostradamus kehanetiymiş) "2012 yılında dünya üzerindeki insanların yarısı, 2016'da ise 4' te 3'ü yok olacak". İpekçiye göre bu durum açıklanırsa kimse çalışmazmış, bugünkü ekonomik krizin kat be kat büyüğü yaşanırmış :)
Toplamda dünya nüfusunun kaçta kaçı gidiyor, hesaplayamadım ama çok az zamanımız kalmış, ben çalışmıycam artık.Sevgili Abi' ye acil şifalar ve bir an önce bloğunun başına geçmesini diliyorum bu arada.

3 yorum:

beenmaya dedi ki...

sadece tukcell mi, savcılık, tib hepsi birden...yani yaşama hakkımız prosedüre takılmış durumda...

GULTEINEN ENKELINI dedi ki...

andelib bu haberi sen yazinca gordum; cok uzuldum yaa...

simdi cemil ipekciye bisey derdim...
neyse!

ABİ dedi ki...

yapmayın yaaa.. ben severim Cemil the muhafazakar kardeşi..:))