Perşembe, Aralık 25, 2008

aşk..

10 yorum:

Adsız dedi ki...

harika bir animasyon :D ama erkek ahtapot ŞUNU bilse bu kadar uğraşmazdı sanırım eheuehhe :Pp

7.oda dedi ki...

süpermişş çok sevdim :)

hep dedi ki...

:)))Çok tatlı bi animasyon ya, bayıldım. Sananeki..San' ın eklediği karikatür de harikaydı.
Son not olarak, animasyonun geçtiği adaya yerleşmek istiyorum :)

GULTEINEN ENKELINI dedi ki...

benim olmali!!
benim olmali!!!
abi nooolur su filmin linkini veerrrr noolur noolur!

GULTEINEN ENKELINI dedi ki...

hah hah hahahhahhhhh...

San; karikature de ayrica koptum:)))

egemavisi dedi ki...

Çok güzel.

Vladimir dedi ki...

Aman tanrım ne macera!!! ??? !!!

:)))

çok sevdim bunu.

Kremali'nin annesi dedi ki...

Bu animasyondan sonra 'artik balik malik isine tovbe ediyorum' demenizi bekliyoruz Agbi. Kamuoyunu daha fazla bekletmeyiniz lutfen:))

g. dedi ki...

ben de böyle bi ahtapot(!) istiyorum:P

ne ben olabildim ne de başkası dedi ki...

ben nerde geçiosa bu video orda yaşamak istiyorum, aşkı meşki geçtim yaaa:)))
aşk da olsa fena olmaz gerçi ama:D:D