Perşembe, Ekim 30, 2008

PiS BIYIK..

Cumhuriyet'in kurulmasından 7 yıl sonra doğan bir Şeytanın,
Cumhuriyet'in kurulmasından 71 yıl sonra doğan bir Meleğe yaptığı pislikten iğrenmekle kalmıyor,
75. yılda O'nu tahliye eden zihniyeti de kınıyor,
100. yılımızda Şeytan ve yandaşlarının kalmayacağı ümidi ile,
"Yat, Kalk, Geber" sözünün ortasında bulunan "Kalk" fiilini kaldırarak, kendilerine iade ediyorum.

Ek olarak, Fatih Terim'in Osman Tanburacı'nın bıyıklarına ettiği iddia edilen küfürü, bâzı bıyıkların fazlasıyla hakkettiğine de inanıyorum.

9 yorum:

beenmaya dedi ki...

dün Mustafa'yı izledim de kemikleri sızlıyordur yazık çok yazık...

7.oda dedi ki...

en iyi yazı bu konudaki:
İleri Tecavüz Teknikleri

hep dedi ki...

Sevgili Abi yerden göğe kadar haklısın.Tanrı çocuklarımızı korusun bu şeytanların şerrinden.Yalnız açıkça söyleyeyim ki bu iğrenç sırıtışı senin güzelim blogda da görmek midemi bulandırıyor. Korkuyorum yakında kabusuma girecek:(

Kremali'nin annesi dedi ki...

Tek kelimeyle igrenc! Dilerim suclular cezasini ceker.

Ama benim midemi, evladini peskes ceken o sozde anne daha cok bulandirdi. Bir insan evladina bunu nasil yapar?! Yoksulluk mazeret olabilir mi boyle birsey icin? Hele o zavalli kizin annesini ozledigine dair haberleri okudugumda icim daha cok acidi.

Dilerim karsisina butun bu yasadiklarini unutturacak iyi ve guzel insanlar cikar bundan sonra:(

Vladimir dedi ki...

Bu aşşşşşağılık yaratığın yazdıklarını okuyan, söyediklerini oan inanarak dinleyenlerin, onu aklamak için harekete geçenlerin hepsi onun işbirlikçisidir. Böyle pisliklerin toplumdan soyutlanması, ayrılması, topluluk dışına bir cüzzamlı gibi atılması gerekmektedir. Bu vesile ile şuracıktan pisbıyıkın yüzüne kusuyorum. öğğğğğğğ...

siirimsi dedi ki...

konuyu bilsem
çok mu uzak kalmışım medyadan..?
))

GULTEINEN ENKELINI dedi ki...

abi ben de yorum yazmistim ama :(

hatta once hata gelmisti bi daha yazmistim :(

GULTEINEN ENKELINI dedi ki...

Internet azizligi oldugunu dusunup tekrar yaziyorum abi dun yazdigimi:

universite yillarimda kaldigimiz yurttaki bir arkadasimin anlattiklari geldi aklima tum bu pis biyik olaylari icinde.

hepimiz gibi o da 18 yasindaydi tanistigimizda.
Avukat olacakti.
Amcasi yillarca kullanmisti kizi; ve hala bazi haftasonlari ziyaretine geliyordu Istanbula.
Biz yalvariyorduk gitme! Yurt mudurune anlat, yardim iste diye.
Rezalet cikma korkusu ile kiz kuzu kuzu gidiyordu her cagrida.
Amcasinin 5 cocugu vardi.

Sonra bir Eylul; ucuncu sinifa baslayacagimiz zaman kiz gelmedi yurda.
Memleketinin kontak numaralari yoktu bizde; simdiki gibi cep telefonu da yoktu daha icat edilmemisti.
Kiz gelmedi.

Noldu?

Bilmiyoruz.

Sunu tahmin edebiliyorum yanliz; Turkiye Cumhuriyetinin bir avukat eksigi var su anda.

ÇALIŞAN ANNE OLMAK dedi ki...

Kalbi, zihniyeti, niyeti yüzünün her santimetrekaresine işlemiş. Yüzüne bak anla ne mal olduğunu durumu bu kadarmı aşikar olur ? Ha boka ha buna bakmışsın. Allah aşkına varmı farkı ? Bokada baksam bu sapığada baksam midem bulanıyor benim...