Pazartesi, Eylül 01, 2008

DEGERLi KUTAHYALILAR..

7 yorum:

7.oda dedi ki...

!!!
:(

Kremali'nin annesi dedi ki...

Ben de cok uzuldum bu videoya, ama sanirim farkli sebeplerden. O kadinlarin ortunmek icin kullandiklari seyin ismini bilmiyorum. Karadenizin pestemaline benzese de, ayni isimle anmaktan imtina ederim. Aynen o koylu kadinlari, farkli tarzlarda ortunen bazi diger hemcinsleriyle ayni kategoriye koymaktan sakindigim gibi.

Ne ayip! Kizinin / oglunun okulundaki torene, calistigi bagdan bahceden kosturarak kan ter icinde gelen, uzerindeki kiyafetten duydugu mahcubiyeti de o ortunun altinda saklamaya calisan bu kadinlari kirmizi ok isaretleriyle damgalamak. Gardroblarinda asili envai cesit bustiyerleri, tayyorleri varmis da giymemisler gibi alay etmek.

Bu ustencilik ne zaman bitecek? Ve ideolojik gerekceler vicdanlari rahatlatmaya daha ne kadar yetecek?

ABİ dedi ki...

Sevgili Kremali'nin annesi,
son cümlene katılıyorum. Yani tarafların kendilerini bir şekilde üstün görme çabası ile yapılanlara..
ya da ideolojik gerekçelerin öne sürülerek vicdanların rahatlatılmasına..
Yanlız bu videoyu bir kaç defa daha seyrettim senin yorumundan sonra..
Buradaki kapanan kadın tipi bana öyle pek bağdan bahçeden koşuşturup başına dolayacağı bir yemeni bulamadan gelmiş ve öylesine bulduğu bir örtüye dolanmış gibi gelmedi.
Özellikle kameraların görüntüsünün kendisine denk geldiğini gören bazıları sadece gözleri bile görünmesin diye kafasını sağa sola çeviriyor.. Ben bunların aynı kumaşla, sadece gözlerini açık bırakan şekilde buraya bir nevi üniforma ile gelmiş olmalarını yadırgadım gerçekten..
Sanki provokasyon kokuyor biraz..

Kırmızı oka gelince, maalesef kanalların büyük çoğunluğu bunu yapıyor..
sadece bu garip kadınları da değil..
sibel can'ın g-stringinide okluyolar..
bilmem kimin yırtmacını da.. sevgilisini de..

Ben de fikrimi söylemek isterim ki, bu konuda seninle hiç aynı fikirde değilim..

Sevgiler.

Kremali'nin annesi dedi ki...

Hakli olabilirsin agbi; belki videonun tekrar tekrar izlenmesinden ve kriminal incelemesinden provokasyon sonucu cikiyordur. Ama, siz de takdir edersiniz ki, bir resmi okumanin birden fazla yolu bulunur.

Ben, bu resmi nasil okudugumu, ve konunun hangi boyutuna itiraz ettigimi, yazdigim yorumun son iki cumlesinde, kalemim elverdigi olcude ozetlemeye calistim. O iki cumleye katildigini soyledigin icin de, aslinda cok da farkli dillerde konusmadigimiza olan inancimi muhafaza ediyorum. Bu inancimin, kriminal bir sakincasi yoktur diye umarim.

ABİ dedi ki...

çok ince bi inceleme yaptım.. sakıncası yok..:))
sevgi ve saygıyla..

Adsız dedi ki...

videoyu seredemedim.
bizim köyde de bu örtüden örtünür kadınlar
ne var bunda !!!!!!

üzerinde şal alana laf yokda bu yöresel örtüyü örtüncemi oluyor.
bazı eşeklerin ağzının suyu akamıyor herahlde böyle durumlarda

...sğiz suyu akıtmak için çok yayın var en basitinden hürrüyet.com.tr ye girin ..

Adsız dedi ki...

akıl hastalığının farklı şekilde tezahür etmiş hali...

hangi ideolojiyi temsil ederse etsin ya da hiç bir ideolojik vasfı olmasın; bu şekilde kendini içinde bulunduğu ortamdan, insanlardan saklamanın/gizlemenin mantıklı bir açıklaması var mıdır?