Cumartesi, Ağustos 23, 2008

T.A.K.I.N.T.I.

Dün gece..
Yedinci kattan aşağı bakınıyorum..

Siyah station bir araba parketti aşağıya.
Dikkatimi ilk çeken şey, adamın içeriden çıkmadan önce, Türk Bayrağı görünümündeki güneşliği ön cama yerleştirmesi oldu.
Hakîkaten, karşıdan bakıldığında, sanki ön camda kocaman bir bayrak açılmış gibi duruyordu araç..
Sonra indi adam. Aynasını kapattı. Arka kapıyı açarak, çantamsı bişey aldı.. Kapattı kapıyı.
Diğer tarafa geçti. Oradaki aynayı da kapattı. Sonra elindeki zımbırtıya bastı, araba "vıyk vıyk" ederken aynı zamanda dörtlüleri de iki kez yandı, söndü..
Adam tekrar kendi tarafına yürüdü.. Sırasıyla, önce kendi kapısını, sonra arka kapıyı, bagajı, arka ve ön sağ kapıları tek tek eliyle kontrol etti.
Ben yukarıdan anlamıştım aracın kilitlendiğini ama adam, ne "vıyk vıyk" sesinden kulağına,
ne flaşörlerin çakmasından gözüne ve ne de elindeki aletin teknolojisine güvenmiyordu.
Yürümeye başladı.. Uzaklaştı bir kaç metre arabadan. Tam "Şükür. Bitti." diyordum ki içimden, geri döndü, tekrar yol tarafına geçerek kendi tarafındaki aynayı kontrol etti.
Aracı, hemen hemen gireceği apartmanın (ki bizim yan apartman oluyo bu.) bir kaç metre ötesine parketmişti.
Arkadaş, adam bu üç beş metrelik yolda yürüyüp bahçeye girip, bahçe kapısını kapatıp benim görüş alanımdan çıkana kadar en az üç ya da dört kez döndü döndü, arabasına baktı. Ve kayboldu. İçim daralmıştı o sırada..
* * * *
Bi onbeş dakka sonra filân, içimden "Yarın yazayım bunu.. Hattâ adını da (T.âki A.rabanı K.ilitlediğine I.nandığında N.ihâyet T.ozol I.nbe.) koyyim diyodum ki,
inanmayacaksınız,
adam tekrar gelip kapıları kontrol etti.
Eşofmanla..


Minik not: Aklıma geldi bi de fotoğrafını koyayım diye arabanın.. Baktım, gitmiş.

12 yorum:

egemavisi dedi ki...

O dediğin adamdan bizim yan binada da var Abi. Valla, kabus gibi.

ABİ dedi ki...

EgeMavisi, meğer bizim apartman ile sizinkinin ortasındaymış bizim abinin evi mesela.. Komşuymuşuz..:) puhahuuaaa..

Kremali'nin annesi dedi ki...

Daha da komigi, meger o adam buranin sadik bir okuyucusuymus ve ilk yorumunu da bu yaziya yaparmis:))

GULTEINEN ENKELINI dedi ki...

paranoid bir kisilik:))
walla azcik kasisan o amcadan ne hikayeler cikar abi:)))
ya sen bazen arada o saatte arada camdan disari baksana; hani bilimsel arastirma hesabi :p

gülçin dedi ki...

abi, belki adam hissetti senin baktığını da iyice kıllandı ondan çekti arabayı :)))

sevgiler

cinar dedi ki...

O sesi duyduktan sonra biz de kontrol ederiz ya. Ama bir kere yalnızca. Öyle 15 kere değil. Aletin bozuk olma ihtimaline karşı bir kerecik ve de tek kapıyla kontrol eder gideriz :))

Adsız dedi ki...

Ne var bunda?

Benim arabamın uzaktan kumandasının tek düğmesi var; aynı tuş hem kilitliyor, hem açıyor... Ya kilitlerken 2 kere basmışsam ve kilitler önce kapanıp sonra açılmışsa? Hı? Hadi söyleyin bakalım ??? (Bu arada o tasarımı yapanı da, onaylayanı da...)

Bir kere takıntılı insanlara lütfen iyi davranalım, hepimizin başına gelebilir...
Ki bu yorumun yazarı da onlardan biri olabilir...

(Taktım bak şimdi, acaba inip bir baksam mı, ya 2 kere bastıysam yanlışlıkla ?)

ABİ dedi ki...

eşofman giy yannız.:)

Boncukçu dedi ki...

Ütüyü fişten çektiğine emin olmak için elinde sokak kapısına kadar getirenler de vra :))

ABİ dedi ki...

Kremali'nin annesi.. haklısın galiba.. Witness o adam sanırsam.:)
Gulteinen Enkelini, adamı millet biliyomuş burada.. Tanıyorlar yani.. Bir daha yakalarsam kaşıycam zaten..
Çınar, adamda bir kez kontrol etti zaten.. Ama her kapıyı.. Aynayı unuttuğu için sanırım, kapattıktan sonra son defa dönerek baktı, hani kapattım mıydı acep diye..
sonra gitti 10-15 dakka sonra yine geldi, bi kez daha kontrol etti kapıları.. beş kapıyı tek tek..
valla bizdede açma kapama düğmesi aynı olan bi araba var ama ben sesi duyunca bi daha dönüp bakmıom..
duymasam da bakmadığım oluyo..
bazen arabayı kilitlemeyi unuttuğum bile oluyo..
gitsin napıyim.. var kaskosu.. alırız yerine bişi..
bıktım ben hayatın bunlarla geçmesinden..
Boncukçu; hoşgeldin.. Güldüm,ütüyü kapının yanına taşıma dalgasına..

cinar dedi ki...

Bak şimdi ya, adamın bir keresiyle bizim bir keremiz aynı değil ki Abi ya :)

1-biz bir tek kapıyı tek sefere mahsus olmak üzere kontrol ediyoruz, genel olarak (bazen onu da unutup gidiyoruz)

2-evden zırt pırt bakıp kontrol etmiyoruz.

3-üşenmeyip evden arabanın yanına gidip tekrar tekrar kontrol etmiyoruz.

4-o ilk kontrol ettiğimizde de üzerimizde eşofman olmuyor, gayet normal bir kıyafet oluyor :)

takıntının iyi bir şey olmadığını ben de kabul ediyorum. ama bizimki takıntı değil desem ayıp olur mu şimdi? :))

ABİ dedi ki...

Sevgili Çınar,
YooOOoo.. Neden ayıp olsun?
Takıntı diğil hakketten sisinkısı..
Tek seferlik kontrol takıntı diildir..