Cuma, Temmuz 18, 2008

Hisseli harikalar kAmpanyası

“Madonna” kampanyası, “Geyikli” kampanya, “Hamilton seni yanında istiyor” kampanyası, “Partner avantajı” kampanyası , “Pilottan temiz telefon” kampanyası…

Bunlar Vodafonun biten kampanyalarından bir kaçı..

Nasıl kampanyalarmış artık öğrenmem biraz zor ama merak etmedim de değil. Mesela Madonna partnerim olsa bu avantajlı olurdu gerçekten. Acaba bu kampanyanın koşulları nelerdi ? Geyikli- boynuzlu kampanyalardan almazdım zaten ama kimdir bu Hamilton beni niye yanında istiyordu, benimle ne yapacaktı merak ettim ( Ben o sırada Madonna’nın yanında olurdum gerçi). Pilotun telefonunun temiz olması olayını kısmen anlayabiliyorum . Adamın hayatı havada geçiyor ve tabiatıyla telefonu çoğunlukla kapalı ve kılıfında duruyor, temiz kalması çok normal.Ama ülkede toplam kaç pilot var ki? Hepsi telefonunu satılığa mı çıkarmış, erken gelen mi kaptı bu temiz telefonları? Oralara pek aklım ermedi doğrusu.

Türkselin “dakika bizden” , “konbara”, Aveanın “patlican” , “toplangel’e arkadaşını getir” kampanyası filan pek bir sönük kalmış Vodafonunkiler yanında. Vodafonun da ötekilerin de devam eden kampanyaları hakkında sitelerinde gerekli bilgiler var ilgilenenler oralardan baksınlar, hangisi daha avantajlıdır bilmiyorum. (Canım sıkkın zaten Madonna kampanyasını kaçırmışım.)

Lakin okurların Aveanın “Avea- Türk Telekom evlilik” kampanyasına karşı temkinli olmalarında fayda görüyorum. Zira A. ve A. ‘nın evliliği henüz oturmamıştı. Bunlar boşandılar mı ki bu ikinci evlilik çıktı ortaya? Hem A. ve A. ilişkisindeki samimiyete ve tarife detayına bir bakalım ve rakamlar konuşsun, biz değerlendirelim.

Avea 505 (Ykr/Dk) 8.10
Avea 555 (Ykr/Dk) 12,00

İki mobil telefon şirketi olan A. ve A. bile uyumlu bir evlilik kurabilmiş değilken, A. lardan birinin telekomla evliliği nasıl olur?
Hangi A. öteki A.ya geyik kampanyası yaptı?


(Madonna kampanyasının tekrarı olur mu ki?)

2 yorum:

Vladimir dedi ki...

bu kampanyalardan asla anlamiyorum,takip de edemiyorum hayli kopuk kaldim olaydan. sadece ilk ciktiginda gectigim avea dan beni ucuncu kez zorda biraktiklarinda kactigimi bilirim o kadar.

hep dedi ki...

:)) Kaçan kampanya büyük olur.

Ama kampanya isimleri ne kadar parlak olursa olsun, kazanan hep onlar olur, Madonna, Primadonna hikaye.Üzülmeye değmez:))