Cumartesi, Mayıs 24, 2008

EspreSSSo..

9 Mart 2008 tarihinden beri hiç bir haber alamadığımız Espy, o tarihte gönderdiği son mailinde şunları yazmıştı;



Sana bu maili bir netcafe koğuşundan yazıyorum
Burası iki türlü de soğuk, burası basık, burası yabancı kokuyor
Hani çoğu çoğu merak ediyorum da
Blog'da çiçekler açıyor mu hala?
Anlat bana Abi'm, seslenmişsin zaten "uzun oldu" diye..
Haklısın.. Bloğa ve bilgisayara dolayısıyla sana hasretim..
Beni buraya neden zorladılar biliyor musun?
Geçim derdi, emekli maaşı, zamlar.. vesaire, vesaire..
Ben ki bloğumuzdaki şırıl şırıl akan dereleri, denizleri
Ve, ve o gölleri hala çok seviyorum Abi
Halbuki şimdi biraz daha zor oldu hayatım ve satırlarla size ulaşmak
Ve, ve o dertli insan iniltilerine ben biraz daha yakınım
Güzelliğe hasretim, ülkemin refah günlerine, çocukluğumdaki gibi
Emekli parasıyla anne/babaların ev alırım planlarına hasretim
Bir insan her şey güzel olacak cümlesini unutacak kadar umutsuz olabir mi?
Teşhis bu !
Ama, ama ben güzel abi'mi bilmeyecek kadar nasıl yok olabilirim?
Sesini, bloğu, dostları, komşuları unutmadım
Sayısal, şans topu, on numara oynuyorum arada..:))
Dağlarda çiçek açıyor mu hala?
Evde arada açtırdığım çiçekleri, şu an olduğu gibi
Basık soğuk ve yabancı kokulu netcafelerden ulaştırabilirim belki
Blogdaki güneşe, yağmura, ağaçlara, toza, toprağa susadım
İyileşmek istiyorum ben, iyileşmek istiyorum..
Bilinçli bilgili eğitimli tamahkar olmayan halk istiyorum ben..
En büyük gündemi türban olmayan, erdemli insanların yönetip, yönetildiği
Barış huzur eğitim refah akıl zengini bir vatan istiyorum ben..
Millet ile, onların vekillerinin arasındaki Dağların
Hafif tümsekli çiçekli ovalar olmasını istiyorum ben..
Çiçekler açıyor mu hala?
Güzelliğe hasretim, doğrulara hasretim...


Başka hiç bir haber yok..

1 yorum:

7.oda dedi ki...

üzüldüm şimdi..