Cuma, Mayıs 09, 2008

Bir kaç haber.

Ben "Şampiyonluk Kupası"nın bir F-16 ile, İstanbul-Trabzon arasında turalamasını öneriyorum.

Şöyle, Karabük ya da Çankırı semâlarında.. Ortalarda yani.

Sonucun kesinleşmesi durumunda F-16'nın şehirlerden birine inmesi ve her iki alanda da bekletilen iki helikopterden birine alınması, o helikopterin konfetilerle sahaya inişi ne muhteşem olur. Topçular seremoni kürsüsüne gelmeden kupa ulaşmış olur, böylece..

İki kupa hazırlamaktan daha az mâliyetli değil mi, bu çözüm?

Maçlarda 80'li dakkalar..

Kule: alfa, charlie, victor 009, Hakan penaltı kullanacak. İstanbul yönünü baş al, alçalmaya başla..

Pilot: Roger.(Annaşıldı.) Vay a.k. Keşke Arda kullansaydı.

* * * *

Milliyet'te yayınlanan bir haber, yapılan araştırmada, en etkili iknâ yönteminin çok konuşmak olduğu yazıyordu.

Bir münâkaşa sırasında, çok konuşan tarafın, karşı tarafın zihin pillerini tükettiğinin anlatıldığı
bu yazıyı, arkadaşım C.'e ithaf ediyorum.

* * * *

Çok sevdiğim Sayın Unakıtan yine
müthiş bir söz etmiş. Kendisine Davos'ta neden otel odasında görüşme yaptığını soran gazeteciye;

"Görüştüm arkadaş! Ne o, otel odasında görüşmüşüm? Lan, Davos’ta her yer eksi 20, otel bahçesinde mi görüşeyim?"

* * * *

Öyle babana güvenip
dangalaklık, zeybeklik, kural tanımazlık yaparsan, ne baban kalır, ne kaymakamlık..

Allah'tan tanıklar var da.. Öğretmenin haklılığı ortaya çıkmış.

* * * *

Olduğun gibi görün mü? Göründüğün gibi ol mu?
Yoksa hepsi yalan mı?

* * * *

Bir gazata, iki karar. Burada ve Burada.. Gazete değil, yön tabelası mübarek. (teşekkürler Andelib.)

* * * *

Ha, bu arada, yıllardır bir gsm şirketi tarafından kertilmekten kurtulmamıza az kaldı..
Valla bak
buna gerçekten sevindim.

* * * *

Son olarak piyasanın çok durgun olması yüzünden işleri azalan erkeklere "Altın Günü" yapmayı öneriyorum.
Benden başlasın. Güzel börek yaparım. Ortaya karışık bir şeylerde hazırlarım.
Beklerim.

Hiç yorum yok: