Çarşamba, Nisan 23, 2008

Cleaner

Hemen her örgütlenmenin tepelerinde birbirlerinin ahlâksızlıklarını, kuralsızlıklarını, yolsuzluklarını örtmeye çalışan ahbap-çavuş ilişkilerini,
ve böyle bir örgütte zamanında çalışmış, örgütün asıl amacının kuralları ve toplumun ahlâk değerlerini korumak, yolsuzlukla savaşmak olduğunu bilen birisinin, istemeden içine bulaştığı ve tanık olduğu şeyleri ortaya çıkarabilmek adına verdiği ölümüne savaşı anlatan bir film; Cleaner.

Suç mahâlli temizleyen bir firma sahibi olan Tom'un başına gelen bu olayda, eski örgüt arkadaşlarının kendisine, "Uğraşma bu işlerle.. Çok kirli işler.. Unut bunları.. Görmemiş ol.." demelerine rağmen, mücadelesi göz alıcı..
Öneririm.


2 yorum:

Adsız dedi ki...

::ah be güzel abi,yine sabah yoğunluğu değil mi!yine daldın sabahlara,unutayazdın bizi!
olsun,ümitvârız!her ne kadar sen çarşambada kalsan da,yazacaksın elbet bir gün..daha perşembesi var,cuması var,cumartesi,pazarı..bekliyoruz vesselâm...

bu arada yazıya uygun bir yorum şerh düşmek nasip olmadı ama,varsın olsun!
ya da şu kadarcık diyeyim,ben bu cleaner'ın daha ilk cümlesinde -valla bravo bir paragraflık tek cümle!,şahsen ben yazamam- yoruldum..filmi falan izlemeye hiç niyetim yok:)
selamlar,saygılar,hürmetler..

7.oda dedi ki...

not ettim filmi, mutlaka izleyeceğim..