Cuma, Şubat 22, 2008

ZEKi BiR KADIN..

Dün, Bostanlı'dan Aksoy Reşadiye kavşağına doğru, arka caddelerde araç kullanıyorum.. Önümde bir araç var.. Ben sağa sapıcaktım, verdim sinyâlimi.. Önümdeki araç, cart diye döndü sağa.. Sinyâl filân istemez.. Baktım, içinde görebildiğim kadarı ile bir kadın..
Sola dönerek Aksoy Yapı Kredi'nin köşesine gelicem ve bir sol daha yaparak Girne'ye çıkıcam lâmbalardan..
Gözüm önümdeki aracın sinyâlinde..
Ne banka tarafına dönerken ne de Girne caddesine girerken yine sinyâl kullanmadı..
Trafik sıkışık.. Dura kalka gidiyoruz.. Biraz ileride tesâdüf yanyana durduk..
Solumda kaldı..
Baktım, güzel bir hanım.. Makyaj yapıyor arabada..
Açtım camımı, dedim ki: "Afedersiniz. Kızmayın ama son üç kavşaktır arkanızdayım ve hiçbirinde sinyâl kullanmadınız. Ben sizin ne tarafa döneceğinizi nasıl anlayabilirim?"
Bir an gülümsedi ve sonra çok pişkince " Sağa dönerken sağa yanaşıyorum.. Sola dönerken sola.. Buradan anlayabilirsiniz.." dedi.
"Bu sizin için geçerli bir neden sanıyorum. Kolay gelsin.." dedim ve uzaklaştım, makyajlı, model araba kullanan, iyi giyimli, eğitimli, düzgün konuşan, uygar kadının yanından.

7 yorum:

Chakotay dedi ki...

" Sag cam uzak kaliyor, havada soguk sol cami acip elimi cikartamadim..."
Deseydi ne yapardin Kömür?
Ciao!

turkolog dedi ki...

kadına hayran kaldım!öyle ya,sağa dönecekse sağa yanaşır sola yanaşmaz ki Abi:)) sen de kaç yıllık otomobil kullanıcısın yani nasıl anlamazsın?
araba kullanmayı öğrenebilirsem eğer,bu yöntemi ben de kullanıcam,gerçekten çok pratikmiş..:)

GULTEINEN ENKELINI dedi ki...

ah iste yine cikti adimiz!!!!

ya haklisin abi ne diyim ben de onumde bayan sofor varsa dikkat ediyorum, hem orada, hem burada..

ama gecen gun serit degistirmeye calisirken gobekten gaarrrrccc diye benim arabaya girmeye calisan hintli oto soforunun(ki nasil kactigimi allah biliyor) sona cami acip "sori sori madam! ay didint sii yuuu, yu ar a madam yu vil andirsitend" (pardon bayan sizi gormedim ama siz kadinsiniz anlarsiniz)demesine ne dersin??

ben kahrimdan bir 15 saniye falan tekrar yola cikamadim yaaa..

7.oda dedi ki...

ahahahahhaha
kadın zekasın süper yahu !!
pratik zeka ahahahahah:)
trafik kurallarını kadınların yazdığını düşünemiyorum bu durumda !!!

Vladimir dedi ki...

Bu durumun içinde sakin kalabilenlere hayranım. Buna kendim de dahil.

Türkekırgın dedi ki...

Bu yazının başlığı "çakal kadın" ya da "hoş-çakal kadın" olmalıydı :))))

Abi dedi ki...

Hoş-Çakal-Kadın.. iyiymiş..::)))