Pazar, Aralık 16, 2007

To Be Or Not To Be / Happy Bd To You..:))

http://www.videojug.com/film/how-to-make-a-to-be-or-not-to-be-cocktail

Hani derler ve deriz ya,
“HERŞEY GÖNLÜNCE OLSUN”..
Gerçekten olsun. Çünkü hissediyorum ki, senin gönlüne uyan, hepimiz ve ülkemiz için doğru. Dilerim, boşluğa bıraktığın t-balloon’lar, yerlerini bulup, her yerde rengarenk uçuşsunlar. Her günün gönlünce, örümceksiz, neşeli, mutlu, barışık, doğru dürüst OLSUN.. Olmak ya da olmamak, işte sana doğumgünü hediyem de bu..:))
Mutlu Yıllaaaarrr Saanaaaaaa..:)))))))

3 yorum:

ABİ dedi ki...

yanlız herif, limonu ilk sıkma denemesinde bi zzzt erenköy oluoo..)))

Espresso dedi ki...

Amaaan be Abi:::)))) ben de aynı şeye takıldıydım..:))
Hatta farklı bi içki düşündüm bu sebeple, hani şööyle shakerlı falan, ama sonra ismi uygun bişi bulamadığımdan ve de nasılsa kimse fark etmez diye vazcaymıştım.. Nerdeeeee:::))
Müthiş Beyin..:)))))))))))

Neyse, ama site güzel di mi?

ÇALIŞAN ANNE OLMAK dedi ki...

Her ne kadar tanımasamda bende kutluyorum doğum gününü :) Bende 2 aralıkta atlattım doğum günümü. Eşim hariç tüm dostlarım aradı sordu. Kocam ise doğum gününümün 2 aralık olduğunu bildiğini ama o günün 2 aralık olduğunu bilmediğini anlatmaya çalışsada kara defter açıldı ve bu gün daha sonra kafaya çarpmak üzere :P not edildi :))))) Şaka bir yana kocama kızamıyorum çünkü geçen senede ben onun d.gününü unuttum :) Valla unutkan karı-koca olmak pek keyifli :) D.günlerini unuttuğumuz gibi geçen aylarda neden tartıştık mesela onuda hatırlamıyoruz :)))))