Pazartesi, Ekim 15, 2007

Mikiforoş 2007

Arkadaşlar,

Her ne kadar, benim hâlen hayatta idrâk edemediğim şeyler olsa da, bir şeker bayramını daha idrâk etmiş bulunuyorum.

Legro'nun da bahis ettiği kipin, ben Ege taraflarındaydım. Tatbîkattı, tekneydi, bottu derken bayağı bir eylemde bulunmuşum ki, yorgun ve bîtap haldeyim. Dokuz saat uyumama rağmen, şu anda içiyor olduğum (present continious tense) kahve ile kendime geliyorum..

Terörsüz, trafik problemsiz (radar cezâsı hâriç) bir geziydi.

Beş kez mangal yakılır mı yaa..? (Kahrolsun N.âbi, yaşasın özgürlük..) Daha doğrusu üç gece kalıp beş kez mangal yakılır mı? Bir tanesinde kömür yetmediği için yanda bir mangal ilâve yapıldı hadi.. O tamam..

Peki dün sabah kahvaltısında mangal'da sucuk partisi yapılır mı ya? Ayıptır Doktor..

Ekmek arasına koyduğum köz biber ve sucuğu, sabahın dokuzunda yukarı katta kalan Belçikalı Kurt'a vermeye çalıştığımda (ki bu kişi, adı bizâtihî Kurt olan bir Belçika vatandaşıdır. Köpek cinsi diil yani. Bayaa bi adam.) kendisinin bir mangala bir de bana garip garip bakarak "No, tenks, ay was in hospitıl yestırdey, ayv gat olsır.. -saol almiim, dün hastânedeydim, ülsermişim.." demesine şaşırdım be yaw.

Olsır Molsır.. bi parça ısır.. di mi? Heyhat..

Ben hep bi yerden daldım.. Diğer yandan çıktım.. Sonra bi o kıyıdan, bi bu kıyıdan.. Ööle işte.

Geçmiş bayramınız mübârek olsun.


6 yorum:

Espresso dedi ki...

Aby'cim afiyet şeker ossun, Allah içinize sindirsin deee, hadi akşam faslı teferruatlıdır, bari sucuk/ekmekten accuk tatsaydık. Kurtlar benim bildiğim uyanık olur, şaştım ben de walla, bi yanlış çiftleşme durumu var herhal. Yerim olsırı molsırı, hepsinden önce de sucuk ekmeği..:)

Bi o kıyı, bi bu kıyı, hep özlerim ben bu havayı. Bilemiyorum yaa, ben bunları dinleyince, günün hangi saati olursa olsun bi başka hissediyorum. Hüzün, coşku, acı, keyif... herşeyi aynı anda hissediyorum, herşeyi yapmak istiyorum.. o kıyıdan bu kıyıya ne varsa aynı anda yaşamak istiyorum..
Hatta sevmediğim şeyleri bile yapabilirim bu havalarla ben..:)))
yassssuuuu..

Espresso dedi ki...

Bu arada, radar cezasına da geçmişler ossun Aby.. çok acıtır bilirim:)

ABİ dedi ki...

Çok acıtmasından ziyade.. bişey canımı çok sıktı.. Pencereli panel van'ın yani bildiğimiz minibüsün ruhsatında camlı kamyonet yazdığı için, van'a kamyonet muamelesi yapıyorlar ve otobanda 90'ı aşamıyormuşuz.. 112 ile geçmişim.. var mı bööle bişi.. cezayı ödedikten sonra bir ara 90 a düştüm.. arrah arrraaahh.. bitmez ööle o yollar yaa.. otobanda 90 la gidermi ya araba..::(((

Espresso dedi ki...

:))ah be çekilmez abim be.. cezanın yetele'si fazla diilse, bastır şansına, kim tutar seni be..
Ya da panel tu dene, belki 180'e izin verirler?!?!..:))

بerجesتe dedi ki...

yorucu ama keyifli gectigine sevindim. gelsin mangallar,gitsin mangallar hım ? :) iyi de gercekten 3 güne nasıl 5 mangal sığdırabildin şaşıyorum be Abi :)ama bişey deyim mi,ben de çok özledim mangal sefalarını.bir de ben biberi çok severim közde.hele de bu biber,kırmızı tombul tombul salça biberi ise,bizim burlarda çoktur siz ismine ne dersiniz bilmem :)
biz bir de közlenmişine parpullanmış biber ismin veririz.
tamam tamam,tatil ve görev yazısını biber yazısına çevirdim farkındayım..olsun be abi,bu da tuz-biberi olsun.. :))

legrottaglie dedi ki...

oş gelmişen be yaw. safalar getirmişen üzlettin kendinı.

bu arada unutmadan;
kardak bizimdir bizim olacak. :P