Çarşamba, Ekim 24, 2007

gidiyorlar..


2 yorum:

Adsız dedi ki...

Yaşamaz ölümü göze almayan
Zafer,göz yummadan koşar da gider.
Bayrağa kanının alı çalmayan
Gözyaşı boşana boşana gider.

Kazanmak istersen sen de zaferi
Gürleyen sesinle doldur gökleri
Zafer dedikleri kahraman peri
Susandan kaçar da koşana gider.

Bu yolda herkes bir ey delikanlı
Diriler şerefli ölüler şanlı
Yurt için döğüşen başı dumanlı
Her zaman bu şandan, o şana gider.

F.N.ÇAMLIBEL

.....yolları açık olsun.

A.W.

Espresso dedi ki...

Gidiyorlar..
Türkekırgın, c-box’a espriyle karışık, sıkça korkulan sorular köşesi önermiş. Bu köşe olsa idi, ilk sorum “ciddiyetin farkında mıyız?”, ikincisi ise “kim korkuyor?” olurdu.
Ben korkuyorum arkadaşlar, ciddiyetinin tam olarak farkında mıyım bilemiyorum? Öncelikle de askerlerimiz adına korkuyorum, aileleri adına korkuyorum, vatanım adına korkuyorum, hepsi için endişe duyuyorum. Yüreğimde bi yanma var, ama bilmiyorum ki, bilemem ki, şu an hiçbirinin hislerini bire bir yaşayamam ki. Gün boyu internette son dakika haberlerini gezerken, ciddiyetim, korkum, endişem daha bi arttı..
http://www.internethaber.com/news_detail.php?id=110451&uniq_id=1193926261
Bu karelerden biri, evladın, kardeşin, sevgilin ya da evladının arkadaşı olabilir. Ne fark eder, Onlar, zaten birinin evladı, kardeşi, sevgilisi ya da evladının arkadaşı..
Gidiyorlar.. Sevkiyatlar sürüyor, sınır çok hareketli, mayın taramaları yoğun, Mehmetçik tetikte…
Dualarımız onlarla..

“Harp zorunlu ve kaçınılmaz olabilir. Milletin hayatı tehlikeyle karşı karşıya kalmadıkça, harp bir cinayettir.” Mustafa Kemal ATATÜRK