Salı, Ağustos 14, 2007

tell the girls that i'm back in town..

Yollardaydım..
Yolculukta..
Son durak için yolculukta..

Biraz önce döndüm.. Yorgunum..
yorgunum ama arkadaşlara söyleyin,
ben yine buralardayım.
ve onlara cesur olmalarını da söyleyin..
gitselerde.. saklansalarda..
Onların arkalarında ve buralarda olduğumu söyleyin onlara..

Onlar için bir arkadaş ya da bir yabancı olabilirim..
Ya da babalarının uzak durmalarını söylediği tehlikeli kişi..
Bu artık onlara bağlı..
Siz yine de benim şehre döndüğümü söyleyin onlara..
Ben döndüm ama..
Ayşe tatile çıktı..

Jay Jay Johanson'un bu çok keyifli şarkısının, bana göre tercümesiydi..
Günaydın..
İzmir güzel şehir..:)

3 yorum:

Espresso dedi ki...

Heeey..!!!
Girls & everybody..

Abi is back in town..:))))))

Adsız dedi ki...

kiziroğlu gibimsin valla abi,
bir hışımla geldin geçtin şehrimizden. görüşemedik ama olsun hatırlanmak da güzel. bir dahaki sefere acısını çıkarırız artık. hem belkim ümit abi'de gelir :P

g. dedi ki...

gerçekten güzeldir izmir