Cuma, Haziran 15, 2007

S.S.S.

Bir gün bir dost sormuştu, sendeki bu "3 S" olayı nedir diye?
Şimdi bazılarınız ne 3'ü, ne S'si diyebilir. Birincisi fotoğrafımda eSpreSSo'daki üçlü, diğeri ise mail adresimdeki.. (İlgili beyin yakalamış tabi hemen ikisini de:))
Bu, aslında bana özel bir şey değil. Hepinizin bildiği, hepinizin en az bir tanesi için bile satırlarca yazabileceğiniz, Sevgi Saygı Sadakat'ın başharfleri.. Benim için ise, olmazsa olmaz üçlü.
Sevgi besler, Saygı büyütür, Sadakat idame ettirir. Tüm ilişkilerimizde kurmamız gereken sac ayağı..
Günümüzde birçok değer yok olmaya yüz tutmuş durumda. Sahip çıkalım..

Bundan tam 62 yıl önce bugün (15.06.1945), İstanbul'da "Saygısızlıkla Savaş Kurumu" adıyla bir dernek kurulmuş. Çare bulmak adına müthiş bir girişim, ancak böylesi bir dernek kurma ihtiyacı, çok acı ve utanç verici. Araştırdım, faaliyet ve sonucuna ulaşamadım.. Meçhul..

Haa, bu arada dostuma verdiğim ilk cevap hot mail iki S'yi kabul etmedi olmuştu:))

Kral olmasına kralım bunda kuşku yok ama, her aklıma geleni de yapamam ya..(Ferdinand II)

10 yorum:

بerجesتe dedi ki...

hay allah !

:))
yahu ben bu yazıyı ABİ'm yazdı diye algıladığımdan,allah allah diyorum abimin isminde de S yok ki :)ama gene de ben bi bakayım :)
hatta üşenmedim tek tek hecelerine ayırdım:)) :P

ah/be/gu/zel/a/bim/be yok yok ! burda S yok..
dur dedim bir de mail adresine bi bakayım :)
ha/luk/the/ba/lik

burda da yok :))

yazıda geçen espresso kelimesinde var evet sanırım kıymetli dostunu kastederek yazıyor bu postu :))hatta ve hatta "ilgili beyin yakalamış" derken de atıflar sözkonusu herhalde diye düşündüm :)

postun mana ve muhtevasına sonra dönerim dedim o an yorum yazmadım:)

şimdi şu saat oldu tekrar girdim baktım bir de ne göreyim:))

bu postu yazan sevgili eSpreSSo imiş :))

ellerine "S"ağlık, yüreğine bereket ..

postun mana ve önemine sonra döneceğiz :))

zaten kıpkırmızı oldum şuan..çıkayım en iyisi :))

Espresso dedi ki...

Sana kırrmızı çoook yakışıyoorr:))

jubelum dedi ki...

Yaşam sevgisi en çok şunların bulunduğu bir toplumda gelişecektir:
• Güvenlik: Onurlu bir yaşamın sağlanması için temel maddi koşulların tehlike içinde olmaması;
• Adalet: Hiç kimsenin başka birisinin amaçları için araç olarak kullanılmaması;
• Özgürlük: Herkese toplumun etkin ve sorumlu bir üyesi olma olanağının sağlanması.
Alıntı ;
Sevginin ve Şiddetin Kaynağı / The Heart of Man Its Genius for Good and Evil
Erich FROMM

B dedi ki...

I'm Fromm Turkey. Sorry Erich. You are German. Ancak haddime olmadan bi kaynak olcam. bi de 3M vardı. O da neydi?

B dedi ki...

SSS: benim kayıtlarda Sıkça Sorulan Sorular diye geçiyor abi.

Espresso dedi ki...

Sn. Eric'i 1980'de kaybettik, ben yardımcı oliim.. Minnesota Mining & Manufacturing, 3m Company ve yerli sayılan 3M Migros'un ürünlerini önerebiliriz. Siparişiniz için ltf. aşağıdaki formu doldurunuz.

Bir de 3 beyaz var malumunuz.. Kullanılma durumunda, konulara farklı bakış açıları getiriyor abi..:)

بerجesتe dedi ki...

bir de 3 Z var düsturlarda :))

Zarafet
Ziyafet
Ziyaret


şimdi ben bu 3 Z' mi alarak yanıma düğüne gidiyorum :))

senin S'lere daha dönemedim sevgili espresso,evet dediğin gibi kırmızılık geçmedi..şahsen hâlâ yakışıyor :)))

Espresso dedi ki...

(Z)afiyet zolsun, ziyi zeylenceler:)))
Dönüşte "LADY IN RED"i dinle..

Adsız dedi ki...

teşekkür ederim sevgili espresso.güzel geçti hakikaten...
Z'iyaret de Z'iyafet de güzel geçti.Z'arafetimden bahsetmeme de gerek yok zannımca :P

SSS'lere dönecek olursak,
sevgi saygı sadakat.
hiçbiri birbirinden ayrılmıyor değil mi? önce saygı duyuyorsun,akabinde sevgi ve sadakat..
bazen yerleri değişse de değişmeyen tek hakikat :

"..........."

işte böyle.sen de demişsin zaten..

sevgi saygı esenlik efendim.
hayırlı hafta sonları..!

B dedi ki...

Bi kere adı Erich, Eric değil, ben yardımcı oliim. Jubelum'un telaffuzu doğru. Ancak demokratik sosyalist bakış açısından Türkiye gibi oryantalist toplumlarda o temennilerin köksalması biraz zor. O yüzden ööle bir pasaja gerek duydum. Burası Türkiye. Sordukça-Sarılan-Sarmallar