Perşembe, Mayıs 24, 2007

Özür II

Sevgili Okurlar..
Aşağıya geçenlerde yazdığım bir yazıyı ve 3 adet yorumu (birisi benim) yapıştırıyorum.


Cuma, Mayıs 11, 2007

Özür..

Buraya zaman zaman, belki bir defalığına uğrayan, ya da yapmış olduğu yorumlara karşı yorum bekleyen misafirleredir, özürümüz.
Eğer özel bir soru (derken bizden yanıt beklenen bir soru) sorulmamış ise, yorumlara yanıt vermeyebiliyoruz.
Zaten, yanıt da istenmiyor, anladığım kadarı ile.

Ama yinede, bize sorduğunuz bir şey var ve cevapsız kalmışsa, atlanmışsa yani..
lütfen "şşş.. hooapp.." diye bir ikinci uyarıda bulunun ki, biz de kendimize gelelim.

Saygılar..

sofrayı kuran: Abi saat 23:08 3 duble içilmiş..:


neden soğuksun? dedi ki...


ŞŞŞ..

16 Mayıs 2007 Çarşamba 19:10



Abi dedi ki...

neden soğukuz ki?
naaptıkki? ne dedik ki?
lutfeeyyn açıklayınız ki..
cevap vereyim ki..

23 Mayıs 2007 Çarşamba 16:52

Anonim dedi ki...

Birsey yapmaniz gerekmiyor artik biliyormusun?
Ben bitmiyorum sen bitmiyorsun yada ben bitiyorum, sen bitiyormusun?
Cevap vermek zorunda oldugunuz birsey yok.
Duyduklarinizla ne ben ne siz baglisiniz.Kulaginizda tinitus vardi,kulaginiz halüsulasyon duydu,kimse kimsenin gizli köselerini, odalarini bilmiyor rahat olun.söylenilen iki kiside toprakta,geride bir söyleyende kalmadi.
Ben tanimadim o sesi,öyle zannettim.Telefonda söylenilen gibi tehlikeli oyunlar bitti,malina'nin sonunuda biliyoruz.The game is over............

24 Mayıs 2007 Perşembe 15:45



Arkadaşlar..
Bir yorum gönderirken daha anlaşılır şeyler yazmanızı öneriyorum. Kabul edelim ki, herkes zeki olamaz.. Mesela ben, düşündüğünüz kadar anlam çıkaramayabilirim yazdıklarınızdan..

Kulak çınlaması.. Toprakta olan iki kişi.. Telefondaki tehlikeli oyunlar ve Bachmann'ın "İnsanın gerçek ölümünün birbirlerine yaptıklarından dolayı" olduğunu anlattığı romanla.. (eğer Malina'dan kastedilen bu ise..)
ne alâkamız olduğunu ben vallahi anlamadım..

Ama bir şeye net olarak hiç katılmıyorum. Oyun bitmez!

Saygılar..


5 yorum:

Adsız dedi ki...

Vallahi ben Mandalina'yim,ben anladim, tabi siz Civan degilsiniz civarlardaki Civansaniz anlamistirsinizdir,köseleri bildigine emin olan,bilmezmi?kendinden o kadar emin yaziliyorki,bilir o bilmeyecekte ben mi? bilecegim.
O yüksek dehanizla anlamadiysaniz da bosverin anlamayin, suya yazdim, söyledim uctu, yazilanlar baki sadece.

ABİ dedi ki...

Bana "Civan", "Emin kişi" ve "Yüksek Deha" sıfatlarını yakıştırmanızdan kelli, teşekkürler. Ancak ben sizi tanımadığım için ne sıfat kullanmalıyım diye düşünürken, siz kendinize Mandalina'yı uygun görmüşsünüz.. Ben de tam oralarda dolaşıyordum zaten.. Bir Turunçgil ismi ararken.. Alkolde var ya onlarda.. Hani kabuğunu hafifçe sıktığınızda ateşi harlatan mandalina'dan bahsediyorsunuz, sanıyorum.
Herneyse sayın Mandalina,
bitiyormusunuz demişsiniz.. Hayır.
anlamadıysanız demişsiniz.. hayır, anlamadım. Hem uçtu hem baki demişsiniz.. Ona da tamam diyelim bari.
Seradaki arkadaşlara selam. Çok hormon kullanmasınlar. Sağlığa zararlı..
Sevgiler.

B dedi ki...

İlginç teatiler yaşanmış burada. Anlamadım olay nedir? Olay duruldu mu? Durulduysa durakalsın. Beni yok sayın. Aslında yokum ben.

Adsız dedi ki...

e civan olman lazim anlaman icin Turkegirgin..:)>

Adsız dedi ki...

Sayın Mandalina, sizde bence sayın Abi'ye karşı bi sarma durumu oluşmuş.. Neymiş bu kadar içinizde kalan ve bir anda patlayan merak ettim gerçekten...