Cumartesi, Mayıs 12, 2007

KORKULAR..

Var mıdır sizinde, içinizden düşünürken bile ürperten korkularınız?

Kimi karanlıktan,
kimi fareden, böcekten..
kimi çekirgeden..
kimi palyaçodan..
uçaktan..
dalgalarda sallanan tekneden..
..korkar..

Ben..
gece..
karanlıkta..
denizde..
demirlemiş duran bir tekne ya da geminin görüntüsünden fena halde ürkerim.
Hani bana desen ki " yüz şu geminin yanına kadar.. elinle dokun gövdesine.. sonra dön geri.. al sana şu kadar para..",... giden abi'yi sevsinler..

Açık denizin ortasında yüzerim..
Koca sıçana tekme atarım. Böcekti, haşerattı, tekneydi, hele uçaktı.. accaip severim.
Lâkin, o heyyulâ görüntü yok mu, denizin ortasında öyle hareketsiz.. sessizce duran..
Çok korkuyorum ya..

Var mı sizin de böyle korkularınız?

4 yorum:

berceste dedi ki...

sevgili abi,

korkunuzu oyle bir anlatmıssınız ki korkmayan bile özeniyor valla..şimdi düşündüm de ,hakikaten korkunç ama bir o kadar zevkli bir şey bu..(ben bunun bu gece bi hayalini kurayım :)

ha beni sorarsanız üzerime üzerime gelen minicik civcivlerden çok korkuyorum..onları ellemekten çok korkuyorum...küçükken bir defa kardeşimin zoruyla değdim de o elimde hissettigim kemiklerini hala unutamıyorum...

yok yani aslandan bile bu kadar korkmam herhalde :P

rehav@ dedi ki...

abi sen biliyon, bilmeyenler için söylüyom:)
o kadar çok binmeme rağmen çok fena tırsıyorum ben uçaktan. hele şu lost'dan sonra hiç binemem diyorum ama öte yandan kurtulursak bu kadar manyak insanın oldugu manyak bir ada fena olmazdı hani.

BARBARUSSA dedi ki...

Ben çok düşündüm ama korku duyduğum bişi bulamadım...Neden acaba.. varda ben mi bilmiyorum..? Herhalde burada herkezin korktuğu şeylerden öte herkezin korkmadığı şeylerden korkmaktan bahsediyoruz değil mi..?
Mesela ölümden korkmak...! Bu doğal insan olmanın gereği..ölümden korkmak..Ölümden korkmamak insan beyninin sağlıklı çalışmadığının bir belirtisi..tabi ki gerçekten hissedilerek söylendi ise..

7.oda dedi ki...

ben örümcekten korkuyorum :) hem de en küçüklerinden bile !! küçükken evimizin bahçesindeydi çamaşır ipimiz :) iki ağaca ip bağlanmıştı.. ben oraya çamaşır asarken özellikle de çamaşır toplarken hep incecik ağlar sorun olurdu.. ve o zamanlardan en büyük kabusumdur küçük yada büyük bir örümceğin boynuma koluma falan düşmesi ağdan !!!!!! düşünüce bile ürperirim :)