Perşembe, Nisan 05, 2007

Drops..

Bundan önceki iki post'ta "sana bu mektubu bir hastane koğuşundan yazıyorum." ve "oğlum sana bu mektubu bizim cehennemden yazıyorum.." gibi bir ortak durum vardı..
tesadüftü.. sonradan farkettim.
bir mektup yazıyordum..belki..
bilinçsiz..
hedefsiz..
belki kendime.. bilemiyorum..


yağmur yağıyor..
biraz önce Alsancak Karşıyaka motorunda tentelerdeki tıpırtıyı duyduğumda farkettim başladığını.
sonra ıslanarak eve vardım.
gömleğimin, ceketimin ıslandığını..kravatımı çözerken farkettim.
şimdi aynı sesler çatıdan duyuluyor..
dışarıda yağmur yağıyor..
içeride de..


neden yağmura tutkunum?
neden kış cocuğuyum?
neden yağmurda hissedebiliyorum beni sevmeyen birini bile çok sevdiğimi?
neden
derin nefes almak, yağmur yağdığında aklıma geliyor?
ve neden..
uykum kaçıyor?



10 yorum:

Adsız dedi ki...

bu tarafta senin yazını okuyorum öte tarafta(benim blogda) favori şarkım çalıyor, dışarda yağmur yağıyor. elde var hüzün! "Hayat zamanda iz bırakmaz
Bir boşluğa düşersin bir boşluktan
Birikip yeniden sıçramak için"

yağmurun hafif "alengiriteni" alıp götürmesi dileği ile iyi bak kendine.
sen bizim abi'mizsin.

Adsız dedi ki...

Alo alo !
Haftalardır bakmaya fırsat olmadı, şimdi bi nefes aldım "aa bi bakiim ya, unutmuşum" dedim..
aa bi baktım, karartma var gibi kasvetli ortalık burada, bi okudum "Allien Girit'te" vaziyetleri, hafif melankoli...
Hayırdır?
Kardeşinin yapıcağı bişi var mı?
Pilayerin arabex trak alıcak neredeyse..

ABİ dedi ki...

rehavet.. sağol..
anonymus..yok..yok..alles ok..
olur ööle arada..:))

deepness dedi ki...

Abi, yağmur herşeye iyi gelecek. Damlalar, gizlerimizdeki boşlukları dolduruyor. Zamanla...

jubelum dedi ki...

Bir koşu başlar
Arka sokaklarda...
Gün doğar, kimler bekler duraklarda
Gün batar
Yağmurda tüneyen
Kuşlar gibi saçaklarda

Adsız dedi ki...

ah bizim güzel abimiz, hissedebiliyorsak varız. Hissetmeyi becerebildiğimiz tüm duygular cümleleri tetikler. Bunları döküyoruz satırlara, yağmur da en güzel araç. Eminim senin merdivenin hep elinde, yelkenin de cebinde, bizi sensiz bırakmazsın. Sadece ara verdinmi kaşınıyoruz azcık:) Kal/Mal işin şakası, aman sağlıklar yerinde olsun, umarım öyledir. Gerisi BOŞ..

Adsız dedi ki...

Şiiri hiç ama hiç sevmem..Anlamsız ve mantıksız bulurum. Dünyanın her geçen gün anlamının önem kazandığı çağda...anlamsız şeylerle kişisel duygu ve düşüncelerde vakit kaybetmek diğer insanları bu anlamda oyalamak ..Acaba ne demek istiyor..? yada şairler ne hissediyorlarla..? vakit geçirtmemek gerek...Şunu belirtmek isterim ki toplumu ilgilendiren şiirler konu dışıdırlar...!Anladın sen onu...!

Adsız dedi ki...

Gör, nasıl yeniden yaratılırım,
Namuslu,genç ellerinle.
Kızlarım, oğullarım var gelecekte,
Herbiri vazgeçilmez cihan parçası.
Kaç bin yıllık hasretimin goncası
Gözlerinden
Gözlerinden öperim,
Bir umudum sende,
Anlıyor musun?
A.ARİF

7.oda dedi ki...

yağmur kaçağı
Elimden tut yoksa düşeceğim
yoksa bir bir yıldızlar düşecek
eğer şairsem beni tanırsan
yağmurdan korktuğumu bilirsen
gözlerim aklına gelirse
elimden tut yoksa düşeceğim
yağmur beni götürecek yoksa beni

geceleri bir çarpıntı duyarsan
telaş telaş yağmurdan kaçıyorum
sarayburnu'ndan geçiyorum
akşamsa eylülse ıslanmışsam
beni görsen belki anlayamazsın
içlenir gizli gizli ağlarsın
eğer ben yalnızsam yanılmışsam
elimden tut yoksa düşeceğim
yağmur beni götürecek yoksa beni
atilla ilhan...

neden bilmem her yağmur kelimesi okuduğumda bu mısraları tekrar ederken bulurum kendimi..
yağmur dindi bu arada !!
güneş zamanı !!
:)

su kabağı dedi ki...

Bi dönem..insanın bişeylerin arasında kaldığı dönem..bi karar vermesi gereken dönem.. hayatının bir bölümüne yön vereceği dönem..tak eden dönem.. sıkıldığı dönem.. kimseyle paylaşmadığı dönem.. anlatmadığı dönem.. anlamayacakları dönem.. çünkü öncesini bilmedikleri.. nerden başlasa yarım kalacağı.. özetleyemeyeceği.. yaşanması gereken.. sıkıcı.. içinin kıyma makinasına döndüğü, gözyaşının yerinde donduğu bi dönem.. esasında dönem diil bu.. 1 yada 2 günü var üstümden geçmesi için..soora bitiyo.. bunu okuduktan sora kim sorsa yokbişi diceğim dönem.. anlatmak isticeğim ama anlatamıcağım, ağlıcağım dönem.. unutulmak istediğim bi dönem.. yaklaşmayın, soru sormayın ama bi yandan da içimi deşin..ööle bi dönem.. yazı yazası gelen ama kayda değer bişi yazılamayan dönem..? işte ööle bi dönem..zor bi dönem.. geçici bi dönem…bitici bi dönem.. bitiren , nokta koyduran dönem..ah bi de yağmur olsa dediği bi dönem...