Cuma, Ocak 26, 2007

Ebe Gümeci

1-En ciddi konularda bile "Gırgırsız, mizahsız hiç bişey olmaz.." diyenlerdenim.. (mesela bu posta Ebe ile çok ilgili bi başlık atmak geldi içimden ama olmaz..di mi?)

2-Keyif adamıyımdır.. Yemek yaparken bile bi kadeh içkisiz, müziksiz çalışamam ben..

3-Üstüme gelinirse, hele haksız yere, dibine kadar döğüşürüm.. Ve bu kavgayı çok uzun bir zamana yayabilirim. Sinir harbine dönüştürürüm.. Gerekirse de ölürüm.

4-Kişilerle ilişkiye başlarken sonsuz krediyle başlayıp sonra hayal kırıklığına uğramak gibi bir hatamı yıllardır düzeltemiyorum..

5-Gözümle ve beynimle çok çabuk her tür detay görebilirim ve (son zamanlarda çok azaltmama rağmen) karşımdakinden de aynı şeyi bekler, yapamıyorsa rahatsız ederim..


[Ertesi günkü ek;

6-Bazı konularda yol yordam bilmem.. Örneğin zinciri bozmama konusunda ebeleyenin adının yazılmasını.. İllâ ki uyarılmam gerekebilir..:)) Sağol 7 .. ]


8- Altıncı maddenin son kelimesinin yedi ile bitmesi gibi abukluklara kafayı takarım..

Beni 7.Oda ebelemiş.. Ben de
Deepness'ı ebeliyorum..
Diğer baktığım iki kişi zaten sobelenmiş..

Hürmet bizden..

2 yorum:

7.oda dedi ki...

şu 7 tuhaF bi rakam :)
değil mi?

Abi dedi ki...

yüzde yüzyedi..:)