Cuma, Kasım 03, 2006

telefon bankacılığı..yaa!!

hiç hayatında yapı kredi bankasının telefon bankacılığından yararlanmak isteyip, sayelerinde çıldırma sınırına geldiğin oldu mu?
çalışan bir insansanız ve de gün içinde bankaya gidecek durumunuz yoksa ki, benim öyle, böyle telefonla melefonla işinizi halletmeye çalışıyorsunuz...
ve de benim gibi tam tamına 41 dakika 2 saniye telefonda bekletiliyorsunuz...
şaka mı bu? hayır değil!!!
adam telefona çıktığında "beni kaç dakikadır beklettiğinizi görüyor musunuz?" dedim.. "hayır!" dedi.. söyledim...
onlara özel öğretilen dille, "ıı hakgkglıısınızzz ıı hatdtdlarımız yoğunn ıı zırrt ıı pırtt" dedi... ama benim cebimden giden para biyana, zamanım biyana... "kime şikayet edebilirim ben bunu?" dedim.. "ııı biz ıı yarrdımcı oluyorusz ııı .."dedi.. "o zaman" dedim "hat safhada şikayetçiyim.." ee nolcak şimdi? hiçbişiiii... telefon kayıtları kaydediyo yaa konuşmalarımızı, umarım beni bekletirlerken de kaydetmiştir... güzel bi kayıt oldu kendi şahsım adına..
herneyse size sonucu söliimmii? bu yapı kredi koçla birleşti ya,
internet sayfalarında da değişiklik oldu. bize de şifrelerimizi falan değiştirttiler.. değiştirdim.. herşeyi de ok.ledim... yani sayfayla mutabığız.. bi problemimiz yok... bi sonraki giriş zooonnkk.... yanlış dio yaaa... yanlışşş... neyse bunu hallediim dedim işte... ama maalesef 41 dakika 2 saniye sonunda adam çıktı... üstüne üstlük bi de nooldu biliyor musunuz?? adamla tam konuşuyorum.. bana yeni kullanıcı kodu veriyo.. dıt dıt dıt dııııııııtttt...........
TELEFON KESİLDİ YAAAAAAA..
telefon kesildi!

2 yorum:

su kabağı dedi ki...

YAZMAZSAM DELİ OLACAKTIM...

Adsız dedi ki...

"everything's gonna be allright.." dedi bana kız..444 0 444 te..
ooo yeahh babe..