Pazar, Kasım 05, 2006

Bir ileri bir geri..

Saatler..

Evde, aşağı yukarı on adet kol saati olduğunu varsaysak.. Buzdolabının üzerinde duran ve fırının kendi saati ile etti mi, oniki.. İki adet ofisimde var, ondört.. İki adette otomobillerde, onaltı.. Bunlara iki adetde cep telefonu saatini ilave ettik mi, onsekiz adet saatin sorumluluğu demek bu..

Şimdi "saatler bir saat geri alınıyor." diyorlar.. Haydaaa.. Koş bakalım.. Ayarla hepsini..
Yok, yok.. Artık böyle olmuyor..
Eskiden, eskiden dediğim bir kaç sene öncesine kadar, eğer gece ikide uyanıksam(!) araçlarınki hariç evdekileri tek tek ayarlardım.. Daha evvel yatıyorsam ayarlamazdım, nedense.. Ertesi sabaha kalırdı bu işler.. Hoş, birinciyle sonuncu arasında da epeyi bi saat farkı oluşurdu.:))

Şimdilerde artık takmıyorum bu tip şeyleri..
Kol saatlerini taktıkça,
diğerlerini baktıkça,
otomobillere bindikçe yapıyorum bu işleri..

Ya yaşlanıyorum,
ya..

Amaaan..

Hiç elleşmesem, 6 ay sonra , 6 ay boyunca yine doğruyu göstermeyecekler mi?

Abinin notu:Bu yazının hemen hemen benzerini dün yazıp, koymuştum buraya.. Ama bir blog arızasından dolayı silindi, gitti.. Bulamadım..Yeniden yazdım.. Ama derler ya, ilk çıkan hep en iyisidir diye.. Bilemeyecem artık..

Hiç yorum yok: