Cuma, Mart 18, 2011

"IS IT LOVE?"

yok kardeşim, böyle caddede sokakta birbirlerini yeni görmüş gibi mıç mıç öpüşen tipler var ya, uyuzum.. Önceki hayatımda İran şahı filan mıydım bilmiyorum ama, yatak odasında yapılan şeyleri kamuya açık alanda yapmayın be yav! Uyuzum alayınıza.. bir gün birini -yani çift olarak- fena pataklayacağım da kimlere denk gelecek bilmiyorum.hayır, bu söylediklerimin ne ahlak zabıtalığı ile ne de "single" olmamla bir alakası var.. yeminle! aşk, sevgi vs. bunlar güzel şeyler de, abartmasanız be hacı..

neyse, istiklal caddesinde mini cooper devriye aracının plakasındaki sloganı bu çiftlere gönderiyorum! "IS IT LOVE?"

10 yorum:

Abi dedi ki...

:))
bırakınız yapsınlar... bence faydalı..:)))

Adsız dedi ki...

YES IT IS REALY LOVE.
Gamze,
Cevabını olumsuz cümle kipinde kendin yazmışsın;
Acele bir 'boyfirent' edin.
Öpüyorum seni :)

gamze dedi ki...

hakikaten çok güldüm okuyunca:)) tavsiyeni dikkate alıp ivedilikle bir "boyfirent" edineceğim.

yalnız cümlede anlam konusunda çokça çalışman gerekiyor sevgili "adsız"

arzu pinar dedi ki...

sokaktakiler beni rahatsiz etmiyor da, bir yere 3 kisi gitmissek ve diger 2 kisi birbirleriyle yazindaki gibi hasir nesir olunca kendimi bir garip hissediyorum. son birlikte disari cikisimiz oluyor.

gamze dedi ki...

en sevilmeyen şeydir zaten çiftlerin yanındaki 3. kişiler :)

öyle söyleme ama, "yes, it's really love" diyenler de mevcut:)

Adsız dedi ki...

Gamze Gamze,

"yalnız cümlede anlam konusunda çokça çalışman gerekiyor"

Anlamdım Gamze, sanırım anlama konusunda da çalışmam gerekiyor. :)

'boyfirent' kelimesi ise kastın; özellikle öyle yazıldı, ondan ötürü tırnak var.

REALY ise kastın; bi le unutmuşum enşuldigung

Gamze, yalnızdan sonra virgül koy, bak o zaman "yalnız kalmış bir cümle" oluyor anlamı, Cümle de senin gibi yalnızlık çekmesin :))
Şaka şaka Gamze :)
Tekrar Öptüm (:

Adsız dedi ki...

Arzu, sen de mi?

"bir garip olmak" aslında başka bişi.
4 olun, bir garip olma...

Senin, ekibi tek sayı haline getirmen onların suçu mu?

Sonra bakıp bakıp bir garip oluyorsun. :)

Aslında, ne onlarınki yanlış ne senin tek olman, takma kafana şapkadan başka Arzu

gamze dedi ki...

Adını bahşeder misin sevgili "adsız" :)
Diğer taraftan, "yalnız cümle" ile verdiğim pası iyi kullandın, tebrik ediyorum. Genel itibariyle kaçırılır böyle şeyler;)
boyfiren'i kasten yazdığını fark ettiğimden aynı tabiri kullandım:)

ps.sana iki kitap tavsiye edeceğim. Okursan seveceğini düşünüyorum.Dublörün Dilemması ve Korkma Ben Varım. Murat Menteş'in. Kelime oyunlarından hoşlanan insanlar için birebir.. -"birebir..yine bir yalnızlık ifadesi kullandım, kusura bakma alışkanlık işte:)-

pss.kontrol edilebilir yalnızlık iyidir. Çok şükür yalnızlığımı kontrol edebiliyorum;)

psss. geçen sefer görmezden geldim, ama bu sefer damarıma bastın; öpüp durma beni!!

Adsız dedi ki...

psssst ! Gamze, "Öp beni" der gibi yazmışsın :))
Dilemmamı yapıyon ne?

(Valllaa şaka :) )

Devamı eski'de

gamze dedi ki...

cımbızla cümle seçmece vol.2